Malin Hansen

Alla inlägg under december 2009

Av Malin Hansen - 28 december 2009 17:52

Måndag idag, tiden går ganska snabbt känns det som. På torsdag är det nyårsafton. Ska man ha något löfte? Jag har fundering på att börja träna, men kommer jag orka? Kommer jag ha råd?

 

                                               Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 26 december 2009 10:29

Sitter och dricker te nu, faktiskt gott. Riktigt skönt är det att hålla i muggen med, riktigt varmt, ganska kallt i huset och det är inte skönt. Idag är det en massa rea i stan, ska man dit kanske? Det återstår och se!

 

                      Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 25 december 2009 17:40

Okej, har inte alls mått bra idag, har fått den där känslan, helt värdelös - alla hatar dig, riktigt jobbigt. Hoppas att det går över snart. Har mest legat i sängen, läst lite då och då. Blir antagligen en bra dag imorgon!

 

                                              Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 25 december 2009 11:09

Nu var det ett tag sen jag skrev känns det som.

Men mitt minne är inte det bästa så därför skriver jag inget om dagarna som gått. Fast kan göra ett undantag och säga att igår, julafton, det var nog den tråkigaste julaftonen jag varit med om, tyvärr. Fick absolut inget jag önskade, men jag blev inte direkt förvånad.

Jag hoppas på att det blir trevligare idag.

 

                                              Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 21 december 2009 13:33

Fick ett samtal av mamma idag på morgonen och hon berättade att det börjat brinna hos moster, står med i tidning till och med, måste vara jobbigt för henne nu inför jul och allt.

http://www.kristianstadsbladet.se/article/20091221/OSTRAGOINGE/912219998/1021/&/Villaagaren-om-branden--Jag-forsokte-radda-det-jag-kunde


  


Av Malin Hansen - 20 december 2009 09:53

I fredags var det skolavslutning och det vara ganska drygt bara. Hade tydligen tur i lotteri för jag vann en bok (y). Sedan blev det att åka upp till Halmstad och ha en massa mys!

 

Igår var jag iväg och handlade julklappar, så det känns nu som att jag har det klart, SKÖNT! Sedan somnade jag runt fyra och sov till åtta, det är ju jullov!

 

Idag får jag se vad som händer. Än så länge vet jag bara att jag ska med när Mathias klipper sig. Vi ska nog slå in julklappar också.


                                    Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 17 december 2009 10:01

Sitter i skolan nu och svara på lite frågor om stroke. Om en liten stund ska jag nog hämta en massagebänk. Och efter skolan ska jag massera på tivolibadet med Thammy och Emma. Imorgon blir det en kort dag i skolan, då vi bara ska göra "lekar" och äta lite gröt, låter inte för kul.


                                                Tingling / M!

Av Malin Hansen - 16 december 2009 20:36

Det har verkligen börjat snöa i min lilla by. Man behöver knappt lyfta på fötterna, det räcker att man dra sig fram så glider man någon meter också.

Har även köpt en julklapp till nu, känns ju bra.

Städade hos mormor efter skolan och hon blev lite glad.

Snart är det jullov och det behövs verkligen!

 

  

                                                  

     Tingling / M!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards