Malin Hansen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin Hansen - 31 oktober 2010 16:59

Det är jätte skönt att inte behöva åka hem idag. Får sova bredvid min finaste inatt också, nästan som en dröm! Han gör mig så lycklig.

Ska dock hem på onsdag, ska göra ett ingrepp på torsdag.

Nu kallar tvn på mig igen.

Av Malin Hansen - 31 oktober 2010 10:21

Jag har ingen aning om vad som händer idag...

Trodde jag skulle ha åkt till Ullared igår men så blev det inte, så trodde det skulle bli idag, men icke. Kanske om tre veckor...

Mathias ligger och sover, inte jag, klockan är ju normalt snart halv 12 egenligen, men inte idag.


Av Malin Hansen - 30 oktober 2010 16:58

Har precis duschat, härligt är det!
Innan det så spelade jag, Mathias och Eliaz minigolf, alltså wii. Det är ganska kul och så, kan vara lite jobbigt när folk inte kan hålla käften dock, men sånt kan jag också vara duktig på.

Igår handlade vi en massa godis, känner mig riktigt tjock nu, haha. Har nästan bara ätit godis idag, åt en del igår också. Kanske inget jag borde skriva, men jag gillar godis.


  

Av Malin Hansen - 30 oktober 2010 12:23

Vaknade av att min mamma ringde innan och frågade om jag inte var på Ullared, det var jag inte, för jag sov ju då. Men jag och min fina pojkvän ska antagligen dit imorgon...

Nu ska jag kolla på Rosa Bandet Galan, missade det här om dagen!

Av Malin Hansen - 28 oktober 2010 22:12

Har varit ute med mamma som jag varit typ hela denna veckan på kvällarna och gått, vi har såklart haft med oss hunden. Det är jätte skönt att gå ute nu, det blir ändå inte så kallt som man tror att de ska vara, om man går en stund.


Usch då, jag har inte packat ännu.

Jag ska packa kläder tills onsdag. Får nog ta och stänga av datorn snart så jag kan fixa saker som ska vara fixat till i morgon. Hade nästan tänkt att gå upp tidigt imorgon och göra ägg!? Fattar knappt vad jag sitter och skriver nu   .

Av Malin Hansen - 28 oktober 2010 17:39

Snart är dagen slut, har gått riktigt snabbt, lite små sjukt.

Följde ju med in till stan innan och solade, och jag tog det enda solariumet som var ledigt, det var en del rör som inte funkade, riktigt dåligt.

Fundera nästan på att sola imorgon också, typ på morgonen innan skolan börjar.

Jag hade tänkt och plugga idag, det har gått precis som vanligt, har inte rört en bok...

Längtar till imorgon, Mathias Johansson   

Av Malin Hansen - 28 oktober 2010 11:02

Har städat undan lite i köket, fyllt diskmaskinen, plockat undan borden och torkat av och lite sånt. Och det gjorde jag såklart när jag hade ställt in kladdkaka i ungnen, så ska äta det snart, mums!

Ska följa med mamma, mormor och vem mer? Till stan sen, tänkte sola, har inte gjort det på 3 veckor! Man dör ju nästan. Jag trivs som bäst om jag är brun, vet inte riktigt varför. Och sen att ligga där i varmen, det är sjukt skönt!


 

Av Malin Hansen - 27 oktober 2010 20:25

 

Ingenting skulle kunna få mig att sluta älska dig, ingenting.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards