Malin Hansen

Alla inlägg under november 2010

Av Malin Hansen - 29 november 2010 18:31

Idag har jag varit på gymet och kört första passet, gick ju bra.

Lite jobbigt dock, men det är väll meningen?

Fick en vattenflaska som tack för att jag blev medlem   .


Nu ska jag börja med ett skolarbete som skulle vara inlämat förra tisdagen!?

Av Malin Hansen - 29 november 2010 09:17

En ny vecka igen.

Tiden går otroligt fort, men det är bara skönt ibland.

Det är den 1 december på onsdag, sen är det inte lång tid kvar till julafton och nyår.

Snart är det ett nytt år och då händer nog en hel del!

Av Malin Hansen - 28 november 2010 21:20

De ensamma mammorna valde precis som jag tyckte, utan hon som valde bort honom som hon egentligen ville ha.

Men så är det, fick iaf 2 rätt, egentligen 2,5 , hihi

Av Malin Hansen - 28 november 2010 18:52

Jag bakade med min lillasyster innan,

vi bakade muffins.

Jag hade tänkt göra cheesecake, men kom på att klockan var för mycket,

cheesecaken ska ju stå inne i 4 timmar så.


Ikväll är det final, ensam mamma söker, kul!

Har redan mina "favoriter" men om mammorna tycker samma sak är ju en annan sak.


   

Av Malin Hansen - 28 november 2010 17:02

Kommer jag att plugga vidare?

Jag tror det, men jag är inte helt säker.

Jag tror att jag kommer att börja på högskolan i Halmstad, varför?

Jo, för att jag vill kunna komma bort här ifrån, "börjar om", lite. Och dels för att jag vill bo där senare i mitt liv och bilda familj osv.

Halmstad är en väldigt mysig stad, både på sommaren och vintern.

Plugga man vidare så kommer man senare att få en bra lön, antagligen ett bättre arbete också.

Just nu, vet jag dock inte vad jag vill bli. Därför ska det bli kul att prova till våren att vara med sjuka barn, ska ju göra min praktik där. Jag hoppas att det är något jag fastnar för så jag sedan vet vad jag vill.

Av Malin Hansen - 28 november 2010 15:17

Förra söndagen tog jag ett tidigt tåg hem,

det gjorde jag idag också.


Nu börjar det komma upp lite idéer om julklappar, skönt!

Nu ska saker och ting bara köpas också.

Har 6 stycken i familjen att köpa till och en pojkvän, sen får det räcka.

I år ska jag inte köpa allt för dyra saker heller.

Har ett liv efter julen också.

Sedan är det tanken som är det viktigaste!


 

Av Malin Hansen - 26 november 2010 07:34

Idag blir det att åka hem till min snyggning!

Men om jag får träffa honom idag, vet jag inte.

Längtar iaf tills jag får vara med honom.

Hur kan jag vara så kär efter 4,5 år snart?

Men jag älskar att vara kär i honom,  han är trots allt den bästa!

Av Malin Hansen - 25 november 2010 18:27

Har ändrat lite med färgen på bloggen, vet inte riktigt hur jag ska ha det.

Det är lite svårt.

Skulle behöva byta bilden också,  men vet inte hur eller till vad.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards