Malin Hansen

Alla inlägg under november 2010

Av Malin Hansen - 9 november 2010 11:23

Hade ungefär 1,5 timmes lektion som ska vara i typ 4 timmar.

Så när jag slutade så släpade jag med Viktoria till Open Sun.

Vi solade i nästan en halvtimme, det behövdes...

Har inte solat på två veckor nu!?

Skönt var det iaf!

Av Malin Hansen - 9 november 2010 07:37

Om en halvtimme så börjar första lektionen som varar till tolv, sedan har jag en till lektion och slutar 15.40

Har två små prov nu framför mig som jag kom på idag på morgonen, så dags att öva lite kanske...

Av Malin Hansen - 8 november 2010 20:16

Nu ska jag gå och kolla på en barnfilm, en läxa tills imorgon   .

Sedan blir det en dusch.

Och på torsdag ska jag antagligen iväg, men vart är just nu hemligt   .

Av Malin Hansen - 8 november 2010 17:06

Har kommit på att jag måste upp till mormor och städa.

Och nu har jag äntligen börjat plugga lite, jobbigt läge nu.

Men allt ska göras, så det är bara att gå upp till mormor och sedan hem igen och hoppas på att jag orkar plugga då.

Av Malin Hansen - 8 november 2010 13:59

Av Malin Hansen - 8 november 2010 12:42

Cheesecaken igår var jätte god, nästan så man vill göra det idag med.

Men ska antagligen göra några stycken till helgen, om mamma köpt formar då.

Klockan börjar bli mycket och jag har fortfarande inte öppnat skolböckerna, så tänkte göra det snart, faktiskt.

Är lite barnvakt till min bror också nu, men han spelar.

Mamma är på jobbet, men kommer hem om några timmar och då ska vi undersöka frysen och se vad vi ska ha äta senare ikväll.


 

Av Malin Hansen - 7 november 2010 17:59

Jag saknar redan min fina pojkvän...

Har suttit och spelat kort med mina kära syskon in någon timme, kommer nog göra det snart igen, ganska underhållande.

Vet inte om jag ska äta cheesecake nu eller sen, hade tänkt titta på ensam mamma söker sen ikväll och då kan det vara gott att ha något att äta.

Det nationella i svenska muntligt ska vara inlämnat imoron, ungefär ett manus och jag har knappt börjat på mitt....


 

Av Malin Hansen - 7 november 2010 12:49

Nu står det en cheesecake i frysen igen.

Fast vet inte alls om denna blev bra, allt blev fel.

För när man skulle ta ett ägg i taget så blev det alla, och hunden smet ut och katterna va ivägen, och det vatt lite jobbigt.

Mathias står just nu i duschen, sen ska han hem om typ 1,5 timme, kommer sakna honom jätte mycket ju   .

Har fixat lite i köket också, så blir nog mamma glad när hon kommer hem.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards