Malin Hansen

Alla inlägg under juni 2010

Av Malin Hansen - 30 juni 2010 16:11

I natt var det så otroligt varmt, jag var jätte trött när jag vaknade, tröttare än vanligt och jag var tydligen inte ensam. De på jobbet var också trötta och många hade haft svårt att sova.

Tyvärr så blev det inte så fint väder som jag hade viljat haft, så det blev inget bad idag. Men jag har hela sommaren på mig. På fredag efter kl. 14.00 börjar mitt sommarlov på riktigt   .

Av Malin Hansen - 29 juni 2010 21:46

Min lillebror har blivit brun!

   Det är inte okej, enligt mig. Jag vill ju också vara brun.

Om det är lika fint väder imorgon så drar vi till samma ställe efter jag slutat jobbet. Så jag hoppas på lika fint väder imorgon!

  

Sol

Av Malin Hansen - 29 juni 2010 15:09

Det är riktigt härligt med sol, men även lite jobbigt.

Vi ska antagligen åka och bada när Sanne kommer hem, får se om jag tar ett dopp idag.

Av Malin Hansen - 28 juni 2010 20:50

Av Malin Hansen - 28 juni 2010 20:02

Nu när solen har börjat visa att den lever så är det inte lika kul att jobba, vill bara vara ute i solen. Men det är dock skönt att tjäna pengar.

Har klippt mig idag, tog det slitna. Frisören frågade om jag ville att det skulle se nyglippt ut = rakt. Jag hatar när håret är helt rakt, det ska vara lite olika längder på håret. Så det tackade jag nej till.

Vi var en liten runda i Immeln innan också, men det blåste lite så det var inte så skönt.

Av Malin Hansen - 27 juni 2010 22:18

*Du sa fittjävel!?

*Jag sa inte fittjävel!?

*Du sa fittjävel!?

*Nej, jag sa att du kunde stoppa upp den...

 

*Jag kan anmäla dig.

*För vadå?

*Du slog mig på kepsen!

Av Malin Hansen - 27 juni 2010 21:59

Sitter här hemma nu med min bebis.

Det är verkligen jätte jobbigt att behöva vara utan min pojkvän. Det är det jobbigaste som finns för mig, bara en minut utan honom och jag vill vara med honom. Vi är gjorda för varandra och han är mer än perfekt för mig.

De som heter vänner, det är de som alltid säger att de finns och så vidare. För mig är det något man bara säger, men varför? Jag kan inte påstå att det finns så många som verkligen finns där för en och hör av sig. Antagligen finns det säkert de som tänker, men hon själv hör ju inte av sig, konstigt? Det kan finnas andledningar till det.

Nu är det dags gå upp och läsa lite   . Ska upp och jobba imorgon och kommer antagligen vara död när jag ska gå upp. Det är min pojkväns fel!


(Vi är helt ofixade, det syns nog ganska tydligt.)

Av Malin Hansen - 27 juni 2010 16:15

Snart ska min pojkvän köra mig till tåget.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards