Malin Hansen

Alla inlägg under mars 2010

Av Malin Hansen - 31 mars 2010 21:25

Har äntligen blivit klar med mina två uppsatser som jag ska lämna in imorgon om min inriktning efter sommaren.

Jag var hos tandläkaren innan idag, nämnde aldrig det, men de spände tydligen bara bågen och så fick jag en ny tid om lite mindre än två månader.

Jag hoppas på att vädret är bättre imorgon, det var riktigt kallt idag och jätte tråkigt.

Nu måste jag faktiskt upp och packa, ska ju vara borta hela lovet, sticker imorgon. Jag lämgtar redan!

Av Malin Hansen - 31 mars 2010 10:36

Igår efter skolan gick jag och några andra tjejer och åt lite på trendie. Sen skulle vi sola och för skojs skull så skulle jag titta om jag hade något på mitt solkort, jag hade 140 kronor + att jag har fått solkortet för 20 kronor, helt perfekt!

Sedan blev det dansen och sedan hem.

Där tog jag en dusch sedan kollade jag och Emma på mitt tvprogram, hon sov ju hemma hos mig.

Idag ska jag skriva klart mina uppsatser som jag ska lämna in imorgon.

Av Malin Hansen - 29 mars 2010 19:45

Jag håller på att skriva mina uppsattser som jag ska lämna in på torsdag. Det handlar lite om valet inför 3:an.

Imorgon efter skolan och innan dansen, så ska jag antagligen sola och äta lite. Min kära vän tänkte bjuda lite på solning, väldigt snällt av henne.

Sedan efter dansen så ska hon antagligen följa med mig hem, trevligt!

Av Malin Hansen - 28 mars 2010 19:31

Idag vaknade jag ganska tidigt så jag bestämde mig för att göra iordning lite frukost till min pojkvän och han verkade inte ha något emot att få frukost på sängen.

Efter att han åkt hem idag så kom min faster och min kusin. Det var ungefär tre år sedan jag träffade dem så det var väldigt trevligt.

Igår blev det lite drickande så det var trevligt det också.

Av Malin Hansen - 25 mars 2010 21:12

Idag har jag masserat och nu har jag riktigt trött.

Ska ta en dusch snart.

Jag längtar tills i morgon, då får jag äntligen träffa min pojke!

Av Malin Hansen - 24 mars 2010 20:52

Nu har jag fått reda på var i kommunen som jag har fått jobb och vilken period jag ska jobba.

Ska på möte om det den 31 maj!

Av Malin Hansen - 24 mars 2010 09:46

Dagen började ju bra, har tappat min skåpnyckel, kan det bli bättre sen?

Jag är även riktigt trött, vill bara sova.

Vi får se om jag orkar med hela dagen, annars blir det hem och sova.

 

  

Av Malin Hansen - 23 mars 2010 21:36

Det blev att jag handlade min jacka. Och provade att gå runt med den lite här hemma och ååhja, jag gillar den!

Dansen var riktigt skoj som vanligt och vi fick veta att vi ska ha uppvisningen två dagar innan nu istället på grund av att hallen behövs för någon match, det datumet vi egentligen skulle haft det på.

När jag och Emma satt och åt innan så bjöd Emma mig och henne själv på en kladdkaka, vi båda blev riktigt mätta.

Om jag hade kunnat så hade jag lagt in någon/några bilder, men datan är lite störd för tillfället, så det får väntas.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards