Malin Hansen

Alla inlägg under mars 2010

Av Malin Hansen - 23 mars 2010 13:55

Snart ska jag ha idrott, blir boxning idag.

Sedan ska jag kolla efter jacka med lilla kära Emma.

Sedan blir det dans för vår del.


Av Malin Hansen - 22 mars 2010 20:09

Okej, jag har ett stort problem.

Jag var inne på lindex idag och hittade en jacka, som jag såklart vill ha nu. Problemet är att den kostar 599 kronor och jag får inget studiebidrag denna veckan.

Så imorgon gäller det, kommer jag att köpa den eller kommer jag vara smart nog att spara de pengar jag inte har.

Av Malin Hansen - 21 mars 2010 19:55

Igår var jag och min pojkvän hemma hos Emma med lite annat folk sedan begav vi oss hem till Thammy.

Vi var hemma någon gång efter tolv och då åt vi. Och jag slängde i mig min mat och hälften av min pojkväns, snacka om hång!

Runt fyra tiden så vaknade vi av att det droppade in vatten från mitt tak, trevligt!

Nu ska jag kolla på wipeout!

Av Malin Hansen - 18 mars 2010 12:33

Sitter och jobbar om klamydia nu, ganska kul.

Ska vara klart nästa vecka, så man har ju lite tid på sig.


Av Malin Hansen - 17 mars 2010 19:23

Jag har fått sommarjobb, verkligen skönt att veta!

Lottningen var idag så kommer såsmåningom få hem brev om var och hur och så.

Men nu ska jag snart kolla AA, orkar inte vänta tills det sänds på tv.

Av Malin Hansen - 16 mars 2010 21:42

Dansen börjar gå bättre nu och det är så otroligt kul så det inte är klokt. Dansuppvisningen har vi i maj och jag längtar inte dit, kommer bara göra fel, det brukar bli så, haha.

Var på möte idag och jag ha fram till den 1 april på mig att skriva två uppsatser, hoppas på att det blir bra.

Men nu ska jag dra mig till tven, ett riktigt bra program börjar snart!

Av Malin Hansen - 15 mars 2010 21:37

Nu har jag suttit med samhället i två timmar om inte längre, jag fortsätter med det imorgon, nu är det engelskan och matten som väntar, kommer dock inte orka med det så mycket.

Igår bakade jag muffins, även 3 andra i klassen, vi firade vår kära Thammy med hembakat idag, haha. Människan blir 18 år idag och vi säger GRATTIS! Det blir antagligen hem till ungen på fredag, får antagligen mer information om det imorgon.

Av Malin Hansen - 15 mars 2010 19:22

Känner mig så otroligt mycket ensam nu när min pojkvän inte är här. Men jag chansar på att vi ses på fredag igen, men skulle bli väldigt glad om han kunde dyka upp på torsdag.

Just nu sitter jag med samhället som jag ska lämna in på onsdag, så vi får se om det går bra. Sedan har jag även omprov i matte på onsdag, var fyra poäng ifrån G.

Imorgon ska jag på intervju om min inriktning till 3:an, hoppas det går bra.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards