Malin Hansen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Hansen - 31 augusti 2010 21:44

Har en blåbärs/hallon paj i ugnen, gott! Ska snart ta ut den, har också vispat vaniljvisp.

Soterade en massa strumpor innan med mamma, det blev en påse kvar som det fortfarande är omaka par i.

Imorgon har jag tre lektioner, sen på torsdag är jag ledig och sen är det äntligen fredag!


 

Av Malin Hansen - 31 augusti 2010 18:02

Är nu hemma efter att varit lite i stan med Linn och sen på pmr. Självklart blev det inte som planerat, så det är bra att jag ska till Halmstad på fredag. Slutar ju redan vid 12 då, skönt!

Av Malin Hansen - 31 augusti 2010 14:17

Håller på med sista lektionen nu.

Sen blir det lite stan med Linn, till pappa slutar. Sen ska jag och han till pmr, hoppas det går som planerat.

Av Malin Hansen - 30 augusti 2010 22:06

Det är kallt...

Snart gå upp och lägga sig i sängen, där blir det varmt med tiden, synd att den är så tom bara. En människa vid namn Mathias Johansson, hade varit så välkommen så!

Mamma berättade innan att jag kanske skulle passa i brunt hår, man bara whöööt? Nåväl, kanske till vinter   , but ett big no, om många andra har brunt hår. Jag verkligen hatar att ha samma hårfärg som andra. Det är därför jag tycker att det är så skönt att alla blondiner färgade håret i våras.


Imorgon börjar de kurser som jag tror kommer bli som mest intressanta. Så det kommer nog bli intressant att se.

Just nu ser jag verkligen fram emot praktiken som vi kommer ha i sex veckor i vår. Nu har man påsätt och vis valt vad man vill praktisera med.

Av Malin Hansen - 30 augusti 2010 18:37

Igår innan jag och Mathias körde till tågstationen, så stack vi till Max och åt.

Gottgott, men man kände sig bra tjock efteråt. Jag borde egentligen sluta äta sånt, erftersom jag går upp i vikt. Men, det är så gott så det är svårt att motstå!

Och nu saknar jag min pojkvän, jag märker att min själ har stannat kvar hos honom, för det känns som jag är ett spöke, eller liknande.


 

Av Malin Hansen - 30 augusti 2010 17:49

Det började med att vi hade religion i typ en halvtimme, riktigt dumt. Sen då vid tio så hade jag en stor håltimme. Jag var i stan med lite flickor från klassen. Lilla söta Linn bjöd på mat idag också. Sen var man istn och gick runt lite här och där. Sen nu har jag kommit hem, eller var hemma för snart en halvtimme sen. Ska massera min moster nu, för på fredag,kanske. Ska jag och min pojkvän hitta på något! Sedan ska jag upp till min kära mormor.


  ( Jag i fredags, när jag satt och väntade på tåget till Halmstad)

Av Malin Hansen - 30 augusti 2010 08:01

En ny vecka.

Och nu är det dags att gå till bussen.


 

Av Malin Hansen - 28 augusti 2010 13:33

För ett år sen så lämnade du världen. Men du är fortfarande kvar i mitt hjärta, i mina tankar. Jag hoppas att vi kommer ses igen!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards