Malin Hansen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Hansen - 15 augusti 2010 15:17

Familjespel är ganska kul, faktiskt.

Spelade det innan, två omgångar.

Av Malin Hansen - 15 augusti 2010 10:06

Har nu ätit rostmacka, mums! Blev 3 stycken   , men rostmacka kan jag äta hur mycket som helst av.

Mathias är på toa just nu och när han är klar där tänkte jag ta en dusch!

Av Malin Hansen - 14 augusti 2010 20:02

Nu tror jag att jag vet hur mitt schema ska se ut.


Det som jag har kladdat över, tror jag inte att jag ska ha.

Det som det är frågetecken på är, vet jag inte. Men jag tror det kan vara engelska B, som jag ska ha där.

Men jag är inte alls säker på om jag har gjort rätt   .

Av Malin Hansen - 14 augusti 2010 18:36

Snart börjar skolan, redan nästa vecka.

Då måste jag börja röra på mig mer. Nu i sommar har jag gått upp 2 kilo, haha. Det känns faktiskt jätte hemskt. Och ändå så ska jag snart gå och fritera pommes   .

Snart kommer Mathias hem igen, han är och hämtar Danne.

See ya!

Av Malin Hansen - 14 augusti 2010 14:43

Ikväll ska Mathias äta kräftor. Jag har aldrig vågat smaka, haha. Annars brukar jag våga på det mesta. Kan det verkligen vara gott? Kanske smakar ikväll... Humm...


  

Av Malin Hansen - 13 augusti 2010 13:35

Jag längtar jätte mycket tills jag och min pojkvän ska ut och resa.

Det "roligaste" med det är nog nästan att vi inte vet när vi ska åka, eftersom Mathias inte vet om han kommer att få något jobb efter sommaren. Sedan vet vi inte vart vi ska. Det finns så många ställen här i världen, så det blir svårt att bestämma. Men jag har bestämt att hotellet som vi kommer bo på, inte måste vara något romantiskt, för vi gör det romantiskt själva   .

Någon vecka innan vi reser, så kommer det bli shopping, gud vad kul.

För att köpa kläder nu, när vi inte ens vet när vi ska åka, känns bara dumt.   

Av Malin Hansen - 13 augusti 2010 13:04

Jag vill aldrig drömma igen om jag kommer drömma som jag gjorde inatt, det var hemskt.

Av Malin Hansen - 12 augusti 2010 15:10

Många har nog sett det svenska programmet som har gått på kanal 5 innan, ballar av stål. Men har de sett det engelska programmet, balls of steel? Det har börjat gå på tv400 klockan 13.50 Så det kan jag rekommendera nu när solen är borta. Man kan även ladda ner det   . Men man måste tänka på att ha bra humor, typ som jag, annars är det inte värt att titta på.


  

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards