Malin Hansen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Hansen - 18 augusti 2010 15:52

Tåget går 18.39, det är X2000, skönt att det bara ta 50 minuter iaf.

Skolan imorgon, blää. Nu börjar dagarna som man måste gå upp tidigt igen, antagligen. Ska vara i skolan halv nio imorgon iaf, blää!


Av Malin Hansen - 18 augusti 2010 13:55

Har packat mina väskor nu, känns som att jag tar med mig mer hem än jag kom med. Jag vet inte alls när jag ska hem, chansar på att mamma ringer sen. Skönt att ha allt packat iaf, så slipper man det sen!

Av Malin Hansen - 17 augusti 2010 18:45

Jag och Mathias gick ner i regn innan till affären, paraply är inte alltid så bra.

När vi kom hem igen åt vi hemmagjort potatismos, mums! Riktigt gott!


Av Malin Hansen - 17 augusti 2010 14:54

Jag tog en varm dusch innan. Och igår sa Eliaz att mina ben var lite stickiga. Så jag rakade dem innan, fast rakhyveln är inte så bra längre. Så benen är inte helt lena, haha. Men eftersom det är sista natten med min älskade pojkvän, så blir det säkert bra.

Jag vet inte alls om vi kommer träffas i helgen eller hur det kommer bli, det åter stå och se.


  

Av Malin Hansen - 17 augusti 2010 10:17

Usch, igår, när jag skulle göra mig ordning för att gå och lägga mig, så hade jag så ont i ryggen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag hade inte ont i hela ryggen, utan på vänstra sidan längst ner, alltså över rumpan typ. När jag borstade tänderna så kunde jag inte böja mig, helt virde!

Men skönt nog så försvann allt över natten!

Av Malin Hansen - 16 augusti 2010 20:04

Min fina älskling kollar på fotboll.

Innan det började så spelade jag, Mathias och svärfar, sverige junior och jag vann, hehe.

Usch, snart ärre torsdag.

Av Malin Hansen - 16 augusti 2010 13:00

Nu börjar hata göteborg, den går på sf kanalen!

Älskar den filmen, den är för bra! Men det var ett bra tag sen jag såg den.


Slänger in en bild på mig också.


Ser dock förjävlig ut idag, haha.  

Av Malin Hansen - 15 augusti 2010 18:03

Har helt otroligt nog kollat på fotboll, åt winerbröd också, riktigt gott var det.

I halvlek så spelade vi såklart, Sverige junior, ganska kul.

På onsdag ska jag åka hem, blää...

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards