Malin Hansen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Hansen - 8 augusti 2010 19:21

Nu är det ungefär två veckor kvar tills skolan ska börja.

Schemat kommer nog ut på nätet snart.

Jag tror att det här sista året kommer gå lika snabbt som de två andra åren har, eller rättare sagt, som alla åren i skolan har gått, eller alla åren som jag levt.

Tiden går så snabbt, man hinner inte alltid med.


  

Av Malin Hansen - 8 augusti 2010 17:33

Aaw, man får minnen av den här låten!

Och så filmen, den var så läskig innan när man var mindre, men ändå så bra!

Efter jag och min syster och några andra (som jag inte kommer ihåg vilka va  ) hade sett filmen så började vi också leka den leken! Röda rosen mot vita rosen, rosenkriget! Jag har nästan för mig att det var super kul! Ååh, ibland längtar man tillbaka, då man var så liten. Då det här med framtiden inte spelade så stor roll.


Av Malin Hansen - 8 augusti 2010 14:57

Nu är jag sugen på Spaghetti med köttfärssås.

Så jag ska nog gå upp och värma lite   .

Något jag nog aldrig kommer att tröttna på!

Av Malin Hansen - 8 augusti 2010 13:45

Jag sitter och tittar på crowned, det går på 3an.

Snart är det finalen   .

Tråkigt väder idag   .


  

Av Malin Hansen - 7 augusti 2010 20:30

Har ätit en kebabrulle, tur att man har en pojkvän som bjuder   .

Nu blir det sex and the city 2!

Av Malin Hansen - 6 augusti 2010 14:45


                                

Nära, kära är hos Jesus,
skaror sjunger nu i kör.
Väntar på att jag skall komma,
dit där rosor aldrig dör.
Där skall rosor aldrig falna,
ingen frostnatt dem förstör.
Till en stad jag är på vandring,
dit där rosor aldrig dör.



  

Av Malin Hansen - 6 augusti 2010 13:06

Snart kommer jag få ha hela familjen Johanssons hus för mig själv, dock vill jag inte det. Hatar att vara ensam hemma   . Men som tur är så kommer min pojkvän hem om någon timme, han körde från Malmö för 5 minuter sedan.

Jag kom tillbaka hit till Harplinge, igår som jag trodde.


En bild på mig och min moster, som hon har lagt ut på facebook.  

Av Malin Hansen - 4 augusti 2010 15:16

Idag ska jag åka hem.

Mamma ha beställt tågbiljett.

Blir att åka X2000 som går 18.39, tar runt 50 minuter, så det är najs.

Åker antagligen tillbaka imorgon.  

                     


  



Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards