Malin Hansen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Hansen - 12 augusti 2010 13:10

Schemat för hela 3an är nu ute på nätet! Dock är var och ens inte klart. Jag vet knappt vilka lektioner som är mina på schemat   . Får sitta och studera schemat så kommer jag nog på vilka lektioner som inte är mina   .


  

Av Malin Hansen - 12 augusti 2010 12:50

Varför kommer alla flugor på sommaren? Jag tycker de är väldigt jobbiga! Det sitter fyra stycken på datorskärmen! Visst, alla förtjäna att leva, men kan de inte bo på en annan planet?

Yeye, jag sitter i familjen Johanssons hus, är nästan ensam hemma, skönt att inte vara helt ensam iaf!


  

Av Malin Hansen - 11 augusti 2010 12:50

Mathias dator har antagligen fått virus, så jag får inte sitta där.

Av Malin Hansen - 10 augusti 2010 13:27

Jag skulle vilja ha en sommarstuga.

Typ sen när man flyttar hemifrån och har gift sig.

För hur skönt är det inte att åka iväg någonstans sen på sommaren. För jag tror inte det finns någon som tycker det är kul att vara hemma hela sommaren. Tänk att ha sitt egna lilla ställe någonstans. Och något som kanske hade varit som skönast, är nästan om man har det i något annat län.

Visst, man kan ju campa, ha husvagn. Men en husvagn är egentligen lite liten. Fast det kan såklart vara mysigt också. Jag har växt upp med att campa på sommaren. Det har varit jätte trevligt. Men en stuga är nog bättre. antagligen dyrare också.


  

Av Malin Hansen - 9 augusti 2010 15:49

Idag ser jag ut så här:  



  



  


Av Malin Hansen - 9 augusti 2010 13:20

Jag dissar blondering shampoo och balsam som är gjort av depend. Jag tycker inte det gör någon skillnad alls. Men det är min åsikt. 50 kr för ett shampoo som inte gör det man vill är inte värt priset.


  

Av Malin Hansen - 9 augusti 2010 12:27

Hahah!

Jag gillar denna låten starkt!


Nu ska jag ta en dusch, hade jag tänkt mig.

Av Malin Hansen - 9 augusti 2010 11:36

Stackars min lilla sötaste bebis! Hon har nästan fått spendera sommaren helt utan mig   . Jag saknar henne! Hon är så mjuk och go!


    

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards