Malin Hansen

Alla inlägg under januari 2010

Av Malin Hansen - 31 januari 2010 19:39

Jag försöker att komma på något att skriva, men jag känner mig alldeles tom.

Imorgon börjar en ny vecka och en ny månad.

Snart är det alla hjärtans dag och det betyder att det snart är dags att leta efter någon present till sin pojkvän eller flickvän. Men vad ska man köpa? Man vill trots allt att det ska vara meningsfullt, att det ska betyda något? Jag har mina små funderingar, det måste ju inte kosta en massa? Man kan göra saker på egen hand också.

Jag hoppas att jag bli på bättre humör imorgon för just nu mår jag inte bra alls och det är riktigt jobbig.

 

                                        Tingling/ M! 

Av Malin Hansen - 27 januari 2010 22:21

Har suttit och fixat lite med cancern som vi har fått som arbete som ska lämnas in imorgon, har dock hela dagen på mig imorgon, men kändes som att jag behövde göra något hemma också. Önskade att jag bara haft lite mer tid, man blir lite små trött av att läsa och sedan strycka under och göra det om och om igen.

Det har inte hänt något speciellt idag direkt och det lär det nog inte göra imorgon heller. På fredag ska jag massera, undrar om jag verkligen kan då? Näsan har börjat rinna nu, får se hur det blir med det, lär nog inte kunna hitta en reserv, för vem vill egentligen massera en fredags kväll?

 

                                                  
       Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 26 januari 2010 18:41

Den här vintern är bara jobbig. Det är iskallt på morgonen, resten av dagarna också men som jobbigast på morgonen. Och inte nog med det så måste vi elda med ved nu här hemma och den hjälper inte känns det som. Så det kvittar i stort sätt nästan om man är inne eller ute.

Det känns lite som att jag börjar bli förkyld, vill inte!

Jag vill ha sommar och helg, nu!

 

                                                  
       Tingling/ M!


Av Malin Hansen - 21 januari 2010 19:28

Har varit och städat hos mormor och klippt mig. Köpte även silvershampoo. Och fick prova på pulvervax, ganska bra faktiskt. Få se om jag köper det någon gång. Och nu är jag hemma och känner mig riktigt trött.

Jag längtar väldigt mycket tills imorgon!

 

                                                  
      Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 21 januari 2010 13:19

  

Varför är det så jobbigt att sakna någon?

Varför ska det vara så orättvist för vissa?

Jag är fortfarande riktigt förälskad i en och samma person.

Av Malin Hansen - 21 januari 2010 08:41

Sov hos Emma igår.

Vi missade såklart bussen hem till henne med tre minuter, så vi fick vänta en timme. Fast det gick ganska snabbt som tur var.

Nu sitter jag i skolan och "jobbar" med lungcancer, jovisst, det går jätte bra. Men ska snart börja ta tag i det. Tänkte ringa och väcka min snuttibabe! Hoppas han inte bli sur bara, haha.

 

                                                  
                     Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 20 januari 2010 10:49

Redan onsdag idag, riktigt skönt!

Efter skolan blir det att kolla på hockey, Kristianstad - Halmstad ! Sen ska jag hem till Emma och nana kudden! Och sen imorgon blir det att klippa mig, städa hos mormor och sen hem till Jossan och spendera natten där. Och sen äntligen är det fredag och då ska jag till min nuttinutti, massa kärlek på honom! Så ska inte sova hemma nu på massa dagar, riktigt härligt!

 

                                        Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 18 januari 2010 22:01

Hela dagen började med att jag var hos tandläkaren i en timme på min ända veckas sovmorgon. Men i alla fall så fick jag reda på att jag antagligen skulle få tandställning den 17 februari, jag är verkligen inte glad över det, men det behövs faktiskt och om jag har tur så kanske jag inte behöver den så värst länge på grund av att de ska göra en massa annat också.

I alla fall så har jag precis suttit och jag gjort en ny sammanfattning på grund av att min lärare inte blev nöjd med min förra, vilket jag nästan visste.

Jag var även och städade hos min mormor idag och var ute och gick lite med Doggy.

Och på torsdag ska jag klippa mig, det behövs! Lite tråkigt att behöva betala det själv, men sånt är livet.

 

                                                  
         Tingling/ M!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards