Malin Hansen

Alla inlägg under april 2010

Av Malin Hansen - 30 april 2010 09:37

Idag är det fest,

höhö,

tror alla i alla fall.

 

Av Malin Hansen - 29 april 2010 19:27

Humm..

Cissi skickade innan i morses och frågade om vill skulle äta lunch tillsammans.

Det verkar som att det blir så.

Cissis pappa betalar och jag klagar inte   .

Det blev inte av, sånt som händer.

 

Imorgon är det fredag, tiden går väldigt fort känns det som.

Av Malin Hansen - 29 april 2010 08:54

Humm..

Cissi skickade innan i morses och frågade om vill skulle äta lunch tillsammans.

Det verkar som att det blir så.

Cissis pappa betalar och jag klagar inte   .


Av Malin Hansen - 28 april 2010 22:19

Jag tror att jag behöver sova,

jag behöver komma bort från verkligheten nu,

jag känner mig tom,

jag känner mig ensam.


Av Malin Hansen - 28 april 2010 14:33

Nu har jag gjort nationellt i engelska,

humm..

Kan inte svara på frågan hur det kändes ens, det var ett ganska konstigt prov trots allt, det måste jag säga.


Av Malin Hansen - 27 april 2010 21:28

Idag var det den sista dansen, nu är det bara nästa tisdag kvar då det är dansuppvisning, helt sjukt.

Pappa ringde mig när jag var påväg till bussen och undrade vilken buss jag skulle ta hem. Hans bil ville inte som han, så vi åkte samma buss, helt okej, så tråkigt att åka själv liksom.

Min idrottslärare har skrivit till mig och berättat att han kanske kommer att sänka mitt betyg i idrott på grund av att jag struntade i att gå ut och gå i 20 minuter och stack istället, snacka om störd? Det är sånt som får folk att hata lärare.

Av Malin Hansen - 26 april 2010 21:09

En andledning till varför jag nästan aldrig lägger ut bilder är på grund av att datan är cp. Ibland går det att lägga in bilder på den, men ibland inte. Jag kan inte ens lägga in musik från datorn. Jag skulle behöva en dator, en bärbar med stort minne hade inte varit fel.

Innan när jag skulle öppna en ketchupflaska så fick jag upp ketchup på ögonfransarna, trevligt.

Av Malin Hansen - 26 april 2010 14:39

Något som måste göras snart är att åka och shoppa.

En liten shoppinglista som jag har i huvudet nu:

Födelsedagspresent till Mathias

Studentpresent till Mathias (Men det ska nog mamma få betala    )

Sommarkläder !?

Underkläder

Ny bikini

Löshår (Men det stryker vi, har inte råd med skiten)

Skor

Hårfärg

 

Det var det jag hade i huvudet, humm..

Nu fattas bara pengarna  

 

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards