Malin Hansen

Alla inlägg under april 2010

Av Malin Hansen - 25 april 2010 20:51

       

Det ser ut som vi har gråa ben? Det är ljuset som är cpt. 

Av Malin Hansen - 25 april 2010 17:26

Humm, tänkte börja sätta igång med lite läxor.

På sätt och vis så känns det som det är 1000 saker som ska göras, men ändå inte.

Lämnade Mathias vid tåget innan vid halv fyra, inget jag tycker om. Men i alla fall så sket en fågel på hans väska och jacka, det var för jävla kul!

På fredag är det valborg, än så länge vet jag ett ställe jag kan vara på.

Jag är dock ganska säker på att min pojkvän inte kommer vara med mig, inte ett dugg förvånad.

Av Malin Hansen - 24 april 2010 10:44

Jag sitter och väntar på att min pojkvän ska gå upp ur min säng.

Väldigt härligt väder om man kollar ut igenom fönstret, sånt gillas stark.

Hade ju inte skadats med lite grillat ikväll!

Av Malin Hansen - 22 april 2010 20:31

Var och masserade idag och fick gå typ en timme tidigare, bara för att jag är så duktig! Ska snart göra klart mitt psykologi arbete så jag kan lämna in det.

Imorgon är det fredag, en lång dag. Men efter skolan, då blir det pusskalas för hela slanten!

Av Malin Hansen - 22 april 2010 07:51

Datanissen påstår att man inte kan sitta vid någon data på skolan för att skolans datorer fick virus igår, HAHA!

Men hallå, jag sitter ju vid en av skolans datorer? Humm...

Av Malin Hansen - 21 april 2010 19:01

Hey Soul Sister


Train

Av Malin Hansen - 20 april 2010 22:52

Dansen idag kändes helt okej, har inte dansat på två veckor så man kände att allt inte satt fast längre, men det blir nog bra ändå. När jag kom fram till bussen såg jag nog i alla fall ut som en drängt katt, jätte trevligt, verkligen! Vart tog solen vägen?

Finalen är nu slut av mitt favorit program på tisdagar, Tyler vann inte, men jag är ganska säker på att deras förhållande kommer bli perfekt.

Av Malin Hansen - 20 april 2010 13:40

Tool Academy

Ikväll gäller det, mitt favorit par ska vinna!

Han har förbättras redan från första början. Först berättade han för henne att det inte fanns några känslor kvar. Men sen efter han sagt det har det bara blivit bättre och bättre. Han insåg sedan att han älskar henne och att det är henne han vill spendera sitt liv med! När han berättade det, så började jag gråta, det var så otroligt fint. De är värda att vinna!


  

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards