Malin Hansen

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Hansen - 29 september 2010 20:05

Staden Malmö!

Så här gick det till i tisdags:

Jag: Ska vi till Malmö på torsdag?

Linn: Ja, eller humm, jag ska fixa naglarna då.

Jag: Aha, aja.

Linn: Men ska jag ringa och byta tid?

Jag: Visst, om du vill!

Linn ringer!


Så imorgon blir det Malmö, nu får man bara hoppas att man hittar något också, annars kommer säkert dagen bli bra ändå!


  

Av Malin Hansen - 28 september 2010 22:11

Usch, jag dör snart, det är så kallt här! Ska snart upp och krypa ner i sängen, där blir det varmt efter ett tag, har både täcke och en varm filt över! Nu skulle ju Mathias varit här, han är varm! Hoppas banken kan ringa snart med ett positivt besked!

Nåja, sista dagen som 17åringen idag, den spenderades på fängelset, det äldsta fängelsetet i hela Sverige! Stavar jag fel nu så är det för att jag är otoligt trött!

Jag tycker absolut att äldreboende som bytas till fängelse och tvärtom, de äldsta förtjäna att få god varm mat! De förtjäna att någon kan hjälpa de precis när de vill!

Och nej, bara för att jag blir 18 år imorgon så tänker jag inte dra ut och supa fast att jag är ledig på torsdagen. Jag tänker faktiskt spendera min tid med familjen, våra födelsedagar är så mysiga! Varför dra ut och supa direkt när man blivit myndig, man har hela livet framför sig? Visst när man är 20 kanske man kan supa direkt, för då kan man köpa ut själv. Men palla att ens förälder eller liknande ska köpa ut och sen att man spendera pengar på en bar!?

Av Malin Hansen - 28 september 2010 08:07

Alltså usch! Idag gick jag upp 5 minuter innan jag skulle iväg, hade inte pappa väckt mig hade jag antagligen sovit nu?

Snart börjar favorit lektionen, fast idag är det nog bara redovisningar, inte lika kul.

Imorgon fyller jag år, spännande!

Av Malin Hansen - 27 september 2010 19:18

Nu ska jag börja med en läxa som skulle varit klart och inlämnat för två veckor sen, nåja, bättre sent än aldrig   .

Imorgon kommer jag hem sent, ska till centrumanstalten imorgon vid 18.20 - 21.00, som tur är stannar min pappa kvar så jag slipper ta bussen, då hade jag ju kommit hem typ mitt i natten, nästan.

Då är det väll dags att börja med läxan, har lite annat som också behövs göras, usch och blä!

Av Malin Hansen - 26 september 2010 11:40

Mobilen är död..

Och jag får inte tillbaka MIN mobil denna veckan ändå, kul att betala för något man inte kan använda, men det är bara en mobil.

Jag måste säga att jag är hur lycklig som helst nu och sen ikväll kommer jag mår skit, jag är vann vid det.

Imorgon börjar sista veckan i september!? Vart tog hela denna månaden vägen? Tiden går ju jätte snabbt, visst, det är skönt, men ibland är det inte lika skönt. Jag har fortfarande inte hunnit med allt jag ska, jobbigt läge!


  

En bild som är 1 - 2 år gammal, gulligt!

Av Malin Hansen - 24 september 2010 10:13

Av Malin Hansen - 23 september 2010 11:22

Vaknade för en halvtimme sen, typ.

Skönt att kunna sova ut lite.

Men nu har jag en stor fråga i huvudet, var det en dröm eller verklighet? Tror jag måste smsa och fråga. För var det verklighet, så måste jag har varit otroligt trött, men sen samtidigt så måste det varit verklighet!

Som alltid är jag ledig på torsdagar och sedan imorgon är det studiedag, riktigt härligt! Behövs ibland.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards