Malin Hansen

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Malin Hansen - 9 september 2010 15:26

Tänkte dra upp till mormor nu för att städa lite och sen ta en dusch.

Mormor är i stan på sjukhuset, så blir nog att ha lägenheten själv, om inte mina syskon är där.

Sen måste jag hem och fortsätta med läxorna och lite sånt.

Av Malin Hansen - 9 september 2010 13:01

Sådär, nu har jag suttit och läst ungefär 40 sidor i BUS boken.

Nu har jag bara ungefär 4 olika läxor kvar, men det gör jag lite senare.


 

Av Malin Hansen - 9 september 2010 10:23

Det här är ingen nyhet, men jag har lånat en bok.

Så länge vi andas av Stephenie Meyer.

De som har läst den första boken, om man kunde drömma, har antagligen läst denna också, det är nummer 4. Det är bara jag som har varit seg och inte orkat låna eller köpa, böckerna är ju ganska populära, så att låna, det är något som kan vara svårt. Jag har lånat boken, fick låna den i högst två veckor, men det ska nog gå!

Och har man inte läst den eller någon annan av denna serie, så borde man läsa, om man tycker om vampyrer och så, jag är väldigt fast för sånt!


 

Av Malin Hansen - 9 september 2010 08:52

Har ringt och väckt min älskade pojkvän. Han är både förkyld och har ont i halsen, stackare!

Vad jag gör uppe redan, det vet jag inte. Har lite problem med att sova länge, ibland, här hemma.

Men lika bra att klä på sig och gå ner att äta något, snart.

Fick min vilja igenom idag, Kim stannar hemma idag istället för ett vara på dagis.


  Sötnosen för två år sen

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards