Malin Hansen

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Malin Hansen - 6 september 2010 18:55

Eftersom att jag inte ha min egna mobil, så kan jag inte ta några nya bilder och sedan lägga in. Så bilder kommer nog inte på ett tag.

Kollar just nu på film med Sanne, en fin kärleksfilm!

Tänk så snabbt tiden går, imorgon är det redan tisdag sen blir det fredagsen är det en ny vecka igen. Herregud.

Av Malin Hansen - 6 september 2010 14:07

Jag och Mathias kollade på bio i lördags i stället för i fredags.

Den var rolig!

Jag tycker att det borde göras fler svenska filmer och serier, jag gillar det! Iaf om det är riktig komedi!

Av Malin Hansen - 6 september 2010 13:39

Sitter i skolan nu, har varit i stan lite. Kollade mitt kort på tivolibadet. Sen stack jag och solade, och walla, två timmar hade gått. Sen åkte jag då tillbaka till skolan, hade tankar om att sätta mig på bussen hem, men icke sa nicke, jag tog bussen tillbaka till skolan, oj så duktig man kan vara!

Har nu bara engelska b kvar, lite drygt med 3 timmars rast imellan. Men dock så skulle jag börjat ännu senare. Men schemat har förändras om det står som det står nu.

Jag är enormt trött också, jag kan verkligen inte förstå varför.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards