Malin Hansen

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Malin Hansen - 19 september 2010 19:50

Nu har jag ändrat studentsakerna lite, nu ligger det cirka på 1500:- , det låg på 2000:- innan. Tog bort lite kläder. Men en student ska ju inte kosta för mycket heller.

Av Malin Hansen - 19 september 2010 16:39

Det där med att välja någon framför någon annan, jag har varit med om det. Kanske därifrån man har fått att välja någon framför någon annan!

Jag satsar på en framtid, min framtid betyder för mig en underbar familj och ett jobb! Jag tar inte min pojkvän förgivet, för att visa att man älskar någon så det första man kanske borde göra är att vara med honom? Hur ska någon människa kunna veta att man vill vara med den om den inte kommer i första hand? Jag har gjort ett val, jag vill leva med min pojkvän!

Jag menar vem tar man i första hand, sin pojkvän eller sin bästa vän?

För mig blir det inte svårt, eftersom min pojkvän är både min pojkvän och min bästa vän! Antagligen så ett förhållande blir som bäst.

Av Malin Hansen - 19 september 2010 14:17

Söndagar är aldrig kul, eller det finns ju några om året. Finaste åkte hem för en stund sen, något som är otroligt jobbigt. Men dagarna går snabbt och det finns människor som försöker underhålla en, så jag klara mig nog, har ju gjort det än så länge.

Usch, jag borde ta tag i läxböckerna, men jag orkar inte, boken är så mycket bättre isf, haha.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards