Malin Hansen

Alla inlägg under februari 2010

Av Malin Hansen - 28 februari 2010 22:35

Är hemma från min pojkvän nu, inte kul, saknar honom redan!

Börjar vid 10 imorgon, så hinner ringa tandläkaren innan och så får jag i alla fall lite sovmorgon, riktigt skönt!

 

Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 27 februari 2010 16:44

Ojsan, jag och min pojkvän råkade baka muffins, men det är najs!

Nu sitter jag och försöker göra min engelska, snart skola igen ju, snacka om att jag vill ha sol och sommarlov!

Igår när vi körde hem från bion så märkte jag även att min tandställning har gått sönder, så får ringa till tandläkaren på måndag.

Av Malin Hansen - 27 februari 2010 12:08

Nu sitter jag och väntar på Mathias lillasyster, hon ska klä på sig, sen ska vi gå ner till affären och köpa något gott tills ikväll, mums!

Av Malin Hansen - 27 februari 2010 10:20

Igår kollade jag och min pojkvän på bio, det blev Farsan, många som har sett den och sagt att den var bra, så varför inte liksom. Jag gillade den, min pojkvän gillade den och de andra som var där verkade också gilla den! Självklart blev man lite besviken, man går och hoppas för mycket, alltså att den ska vara så mycket roligare, men den var bra ändå! Rekommenderas till de som tycker om att skratta!


  

Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 26 februari 2010 14:20

Mina drömmar kan vara hur knasiga som helst. För bara någon natt sen drömde jag att min mormor skulle börja snusa och inatt drömde jag att min lillebror som är 3 år blev helt blind.

Snart ska jag duscha, sen får jag se om jag och min pojkvän skulle in till stan.

 

Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 25 februari 2010 16:46

Har precis kollat på the notebook, den är riktigt fin!

Och vad jag vet så är min pojkvän på väg hem, jag är jätte glad över det!

Av Malin Hansen - 25 februari 2010 11:58

Är fortfarande hemma hos min pojkvän, det blir nog att jag stannar ända till söndag.

Min pojkvän åkte runt 9 tiden hhär ifrån och kommer typ inte hem fören ikväll, vilken tid vet ingen av oss, kan säkert vara allt mellan 16 - 21? I alla fall så sa han igår att han tänkte bjuda på mat och bio eller något liknande för besväret typ, so cute!

Så jag får se vad jag hittar på hela dagen, har faktiskt läxor, men jag orkar inte!

 

Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 24 februari 2010 15:59

Det blev ingen bowling idag, det var helt fullt.

Så vi åt istället, något får man ju göra.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards