Malin Hansen

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Malin Hansen - 9 februari 2010 21:34

Snackade i telefonen för någon minut sen med min pojkvän, mysigt! Och är verkligen hur trött som helst nu, har varit en massa hela dagen, inte för mycket vila har man haft. Jag har i alla fall varit i skolan idag, höll i halva idrottslektionen, det gick nog bra, fast många som nog inte gillade det, men det är inte mitt fel, haha. Sen efter skolan blev det att dansa, riktigt kul, blir nog att börja, jag är inte så duktig, ännu, men det kommer, måste bara öva mer. Man fick i alla fall himla ont i låret, inget jag gillar.

Efter dansen åkte jag med mamma till mormor och städade, skulle ha gjort det igår, men det blev inte så.

Usch, nästa vecka har jag 3 prov som jag vet om och en redovisning, allt innan lovet, kan det bli jobbigare!?

Men snart är det faktiskt helg och den kommer nog bli mysig.

 

                        Tingling/ M!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards