Malin Hansen

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Malin Hansen - 4 februari 2010 21:28

Har knappt varit hemma idag, kom hem vid kvart i nio typ. Och då började jag med att duscha. Sen var det meningen att jag skulle fortsätta med naturkunskapen, självklart är det nog fel på datan, så när jag börjar skriva några rader blir hela bilden helt fucked up. Så tänkte att jag kanske kunde skriva på denna datan, men nej, det går inte. Skriva för hand? Verkar så, trevlig kväll jag kommer ha!

För övrigt så har jag städat hos mormor och sedan besökt min moster, hon har flyttat in i ett nytt hus nu. Det är ganska fint, de har inte fått ordning på allt ännu, men det kommer nog gå bra. Hon bjöd även på god mat och paj, riktigt gott.

 

                                                  
        Tingling/ M!

Av Malin Hansen - 4 februari 2010 12:51

Igår kollade jag på hockey med mina flickor och innan dess så köpte vi lite godis, det blev inte mycket men lite. Det var ju trots allt gratis inträde och vi fick även en ros, riktigt gulligt. Det får gärna hända igen. Den sista perioden efter 3 - 4 minuter så blev det värsta slagsmålet, går knappt att beskriva, men det var riktigt kul! I alla fall så vann kristianstad med 4 - 2, missade den sista kvarten eftersom bussen kallade. Det blev att sova hos mysiga Emma och det är alltid lika trevligt som vanligt.

Jag sitter i skolan och försöker fixa med mitt arbete om solkraft, kan det bli tråkigare? Det ska lämnas in idag, innan 24.00 och egentligen har jag yrkesämne där jag ska arbete med alkohol missbruk.

 

                                                  Tingling/ M!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards