Malin Hansen

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Malin Hansen - 2 februari 2010 20:14

Studiedag, riktigt skönt det ända negativa var att mina pengar försvann.

Själva resan ner till Malmö blev såklart längre än den skulle, men det var tågens fel. Fast sedan var det nog inget speciellt som blev fel förutom att det inte fanns några bank automater. Jag har i alla fall handlat: En typ tunika, ett par leggins, en bh och ett par trosor. Jag hittade även ett par skor i stan igår som jag köpte idag. Och självklart ska jag inte klaga på dagen, ganska skönt att komma bort från skolan en dag i veckan bara sådär.

Imorgon är det hockey som gäller efter skolan med brudarna och det är såklart gratis inträde för oss. Efter hockeyn så ska jag sova hemma hos Emma. Vem vill åka buss hem själv mitt på kvällen och sedan gå hem som typ tar en kvart? Inte jag, är inte så jätte sugen på det, nej. 

Nu väntar duschen!

 

                                                  
                 Tingling/ M!  

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards