Malin Hansen

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Hansen - 16 september 2010 11:58

Jag har inte så mycket i hjärnan nu, som vill komma ut.

Jag kan väll säga att jag har läst halva boken nu som ska vara tillbaka lämnad på tisdag, fick bara 2 veckor på mig. Så borde kan läsa vidare?

Har ju lite läxor som borde göras också.

Mathias har fått jobb, måste vara skönt, få se om han ringer sen och berättar.

På lördag åker vi upp till Norrhult, äntligen!

Av Malin Hansen - 15 september 2010 07:45

Jag kom hem ganska sent igår, så jag orkade inte sätta mig vid datan.

Igår när vi skulle sluta sista lektionen så frågade vår lärare om det var någon mer som ville följa med till häktet igår då istället för idag. Så hörde jag Linn säga: Malin. Inte jätte högt, men så började mina hjärnceller komma igång och jag fattade att jag borde ju såklart följa med istället för idag. Och så blev det. När jag var påväg till busshållsplatsen så körde såklart bussen precis förbi så jag fick vänta i en timme, kul! Men såklart gick jag till solariumet, när jag väll hade betalt och låg där inne, ångrade jag mig, tänk om jag skulle missa den andra bussen? Och mobilen höll på att dö!? Men som tur var så tog jag ju bara 14 minuter, eftersom att jag även solade i måndags. Aja, jag hann med bussen. Och när jag kom hem ringde jag till min underbara pojkvän och allt slutade med att jag pluggade lite och läste såklart.

Och jag säger bara en sak, hamna för fan aldrig i häktet!

Dags att ringa min pojkvän snart   !

Av Malin Hansen - 14 september 2010 14:39

sitter och pratar med världens bästa! Ska snart börjar igen, har inte direkt haft några lektioner idag, bara debatt och typ föreläsning eller vad man ska kalla detta sista.

Av Malin Hansen - 14 september 2010 07:47

Vaknade kvart i tre idag, så har varit vaken i några timmar, verkligen trevligt. Får väll se hur mycket min hjärna kommer att orka med idag.

Jag saknar min pojkvän, något enormt mycket.

Av Malin Hansen - 13 september 2010 16:05

Jag trodde inte att jag skulle mår såhär, men det kommer och går.

Det är bara att bita ihop.

Det är nog såhär som jag vet att jag är kär, att jag har hittat den person som jag vill ha i mitt liv, resten av livet.

Många människor tycker att jag väljer min pojkvän före allt annat, det gör jag också. Jag har känt honom i över 4 år, vi har kontakt varje dag men vi kan inte ses närsomhelst. Därför väljer jag att träffa honom så mycket som det går. Det är han som ger mig viljan, styrkan. Det är han som ger mig hopp om saker och ting.

Jag vet inte om alla människor vet vad kärlek är. Men enligt mig så gör man allt för kärleken. Allt för den man håller kär.

Många säger även att man aldrig ska välja nya vänner framför gamla, så om någon människa någon gång säger att jag väljer Mathias framför den, tänk då efter, vem har jag känt längst?


  

Av Malin Hansen - 13 september 2010 11:44

Den här dagen har absolut inte börjat bra och gud, jag orkar inte.

Jag tror jag dra in och sola och sen drar hem, helt seriöst, jag orkar inte vara kvar i tre timmar. Det kommer säkert bara bli värre.

Av Malin Hansen - 12 september 2010 19:34

Nu har jag tittat på twlight, den tredje filmen.

Väldigt bra, längtar tills man kan se fyra, fast det lär nog dröja ett år eller så.

Hur som helst, vid åtta ska jag kolla på tv, ensam mamma söker.Sedan ska jag ta en kalldusch, vi har ju inget varmvatten.

Tillslut blir det att läsa, innan jag ska sova.

Imorgon ska jag till tandläkaren, som vanligt vet jag inte alls vad de ska göra, men det ska nog gå bra ändå.

-

Av Malin Hansen - 12 september 2010 15:40

  it really hurts

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards