Malin Hansen

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Hansen - 6 september 2010 14:07

Jag och Mathias kollade på bio i lördags i stället för i fredags.

Den var rolig!

Jag tycker att det borde göras fler svenska filmer och serier, jag gillar det! Iaf om det är riktig komedi!

Av Malin Hansen - 6 september 2010 13:39

Sitter i skolan nu, har varit i stan lite. Kollade mitt kort på tivolibadet. Sen stack jag och solade, och walla, två timmar hade gått. Sen åkte jag då tillbaka till skolan, hade tankar om att sätta mig på bussen hem, men icke sa nicke, jag tog bussen tillbaka till skolan, oj så duktig man kan vara!

Har nu bara engelska b kvar, lite drygt med 3 timmars rast imellan. Men dock så skulle jag börjat ännu senare. Men schemat har förändras om det står som det står nu.

Jag är enormt trött också, jag kan verkligen inte förstå varför.

Av Malin Hansen - 5 september 2010 21:33

Nu är jag hemma från Mathias.

Det blev lite si och så med att komma hem.

Först gick det inte att få ut min tågbiljett, men när min älskade pojkvän pratade med någon som jobbade på tåget så fixade det sig.

Sedan fick jag vänta i 20 minuter på att bli upphämtade, fast att Sanne och pappa var där. Men vi såg inte varandra. Det är därför mobilen är en bra sak att ha. Man känner sig ganska handikappad utan den.

När vi hittade varandra så skulle vi hem till min moster för att hämta min lillebror, sen fick vi lite mat också.

Skönt att jag har sovmorgon iaf, inte så jätte länge, men bättre än inget.

Av Malin Hansen - 4 september 2010 13:24

Det blev ingen bio igår, men skit samma.

Jag och Mathias gick upp för 50 minuter sen, vi blev riktigt förvånade när vi kollade på klockan. Var ett tag sen man sov så länge.

Tänkte hoppa in i duschen snart.

Ikväll så jag följa med på en släktträff.

Av Malin Hansen - 3 september 2010 18:15

Jag och älskling ska kolla på bio,

I rymden finns inga känslor.

Och kränga godis skulle jag gissa på, mums!

Bion börjar 21.20


  

Av Malin Hansen - 3 september 2010 16:40

Idag hade vi en lektion i en timme, sen skulle vi in till stan och vara på en föreläsning. Verkligen underhållande och så, bättre än en lektion  . Sen gick jag till tåget. Nu sitter jag hemma hos familjen Johansson i Harplinge, tänkte ta mig något att äta snart, har inte hunnit med det idag ännu. Sen nu har jag ingen mobil längre, ska se om jag kan ordna någon på söndag kväll, då jag kommer hem.

Av Malin Hansen - 2 september 2010 21:13

Har ätit lite av min efterlängtade glass!

Låna ut mitt busskort gör jag nog gärna igen, när man får något så gottigotti!

Ska nog packa väskan snart, eller om jag gör det imorgon kanske. Äsch, jag får se. 


Av Malin Hansen - 2 september 2010 19:05

Jag har varit och städat hos mormor sedan tog jag en dusch också.

Sen när jag skulle hem, så fastnade ena byxan eller vad man ska säga i skyddet till kedjan + kedjan. Fick stå och dra, verkligen dra bort den.


 

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards