Malin Hansen

Alla inlägg under september 2010

Av Malin Hansen - 9 september 2010 10:23

Det här är ingen nyhet, men jag har lånat en bok.

Så länge vi andas av Stephenie Meyer.

De som har läst den första boken, om man kunde drömma, har antagligen läst denna också, det är nummer 4. Det är bara jag som har varit seg och inte orkat låna eller köpa, böckerna är ju ganska populära, så att låna, det är något som kan vara svårt. Jag har lånat boken, fick låna den i högst två veckor, men det ska nog gå!

Och har man inte läst den eller någon annan av denna serie, så borde man läsa, om man tycker om vampyrer och så, jag är väldigt fast för sånt!


 

Av Malin Hansen - 9 september 2010 08:52

Har ringt och väckt min älskade pojkvän. Han är både förkyld och har ont i halsen, stackare!

Vad jag gör uppe redan, det vet jag inte. Har lite problem med att sova länge, ibland, här hemma.

Men lika bra att klä på sig och gå ner att äta något, snart.

Fick min vilja igenom idag, Kim stannar hemma idag istället för ett vara på dagis.


  Sötnosen för två år sen

Av Malin Hansen - 8 september 2010 21:54

usch då, jag är förkyld. Skönt att det inte är någon skola imorgon!

Jag, mamma, Gaga och Bamsekatten var ute och gick nästan i en timme innan, kollade efter svamp, men nejdå, någon har plockat hela skogen.

Jag ska läsa ut en bok på över 550 sidor på två veckor, hur kommer det att gå? Har börjat få läxor nu ju...

Av Malin Hansen - 8 september 2010 13:08

Sitter i skolan, har svenska i typ en kvart till, eller något. Sedan ska jag ha matte B, sen blir det hem. Har nog en del att göra, hehe.

Det är typ 3 veckor idag tills jag blir 18? Whöt!? Tiden går snabbt!

Av Malin Hansen - 8 september 2010 07:47

Usch, jag är trött! Tur att man är ledig imorgon, ska bli skönt.

Fast det är lika kallt inne i huset som det är ute, så det är inget man se framemot att spendera dagen i.

Jag sitter iaf i skolan nu. Ska ha engelska b om en stund, blää.

Men det kommer la gå snabbt, brukar det göra.

Av Malin Hansen - 7 september 2010 17:54

Snart kommer min moster ner och då ska jag massera henne, ska lämna tillbaka massagebänken nu i veckan. Och det är som bekvämast att få massage på en massagebänk och det är som lättast att massera då.

Sedan ska jag klippa min lillebror, mamma frågade om jag ville det. Ojojoj, hur kommer det att gå?

Av Malin Hansen - 7 september 2010 07:41

Jag sitter konstigt nog redan i skolan.

Jag valde att åka med pappa till stan, det är lika kallt inne i vårt hus som ute.

Nu är det en halvtimme tills min första lektion börjar som vara fram till 12.00

Av Malin Hansen - 6 september 2010 18:55

Eftersom att jag inte ha min egna mobil, så kan jag inte ta några nya bilder och sedan lägga in. Så bilder kommer nog inte på ett tag.

Kollar just nu på film med Sanne, en fin kärleksfilm!

Tänk så snabbt tiden går, imorgon är det redan tisdag sen blir det fredagsen är det en ny vecka igen. Herregud.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards