Malin Hansen

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Malin Hansen - 12 januari 2010 21:03

Först skolan, gick hyvsat snabbt.

Idrotten som var sista lektionen var vi nio pers på så hade det riktigt slappt och slutade en halvtimme innan, det gillar man ibland.

Hann med bussen som jag ville, fast hade lite problem med att hitta den eftersom den har bytt plats.

 

Jag har världens sämsta bror, helt seriöst!

Han fastnade med sitt huvud i massagbänken och låg på knä och försökte få loss det, men lyckades inte. Han sa inget eller ropade inte på någon. Jag gick ut till köket där han befann sig och såg honom. Och så ropade jag på mamma och sa att han fastnat i massagbänken så hon kom ut och såg lite förtvivlad ut. Hon började dra i honom och jag kom på att om man trycker upp ansiktet under ifrån så kanske det lossnar, självklart gjorde det de!

Han påminde ganska mycket om Emil i Lönneberga, då när han fastnade med huvudet i den där skålen.

Gud som jag skrattade, det såg riktigt kul ut, fast stackaren fick ju panik.

 

                                                  


   Tingling/ M!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards