Malin Hansen

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Hansen - 22 augusti 2010 13:03

Igår var jag och Mathias hemma själva på kvällen. Så vi beställde såklart pizza. Jag betalade både, såklart för de sista pengarna jag har, så får se om jag får tillbaka pengarna av Mathias   .

Jag bakade även goda havrebollar. Men de är såklart slut nu, har småsyskon som flitigt ville hjälpa till att äta dem.

Just nu så är det bara jag, Mathias, Vicki och Jim hemma, fast de små ska iväg på cirkus sen.

Blir att äta lite sen och så har vi såklart någon god efterrätt hemma!

Måste även packa lite, ska iväg med skolan imorgon, blää. Vi ska även övernatta.


  

Av Malin Hansen - 21 augusti 2010 13:08

När Mathias kom igår, så fick han lite kaffe.

Sen följde vi med mamma, hon skulle köra Sanne till Jimmy. Aldrig igen, alltså, han bodde ju ute i ingenstans, haha. Vi hade lite problem med att hitta dit. Men vi kom fram. Han bor typ utanför Hörby. Men att åka dit är nog något både jag, mamma och Mathias helst vill slippa   .

Vi kom hem efter tio på kvällen.

Nåja, nu ska jag vispa grädde!

Av Malin Hansen - 20 augusti 2010 16:10

Kim kom med två bananer, ena skulle jag öppna till honom och den andra var till mig, gullunge!

Om en liten stund ska jag städa, så det ser lite "finare" ut nu när Mathias ska komma ikväll   .

Av Malin Hansen - 20 augusti 2010 13:17

Sitter i skolan nu, ska snart ha lektion, sen slutar jag.

Mathias kommer tydligen hem till mig ikväll , mysigt!

Av Malin Hansen - 19 augusti 2010 21:19

Kollar på CSI miami med mina föräldrar!

Mina föräldrar sitter och prata om vart alla ska vara i helgen sen säger

mamma: Malin?

Jag: Jag ska vara hemma.

pappa: kommer Mathias ner eller?

Jag: ingen aning, han ska nog på en bilträff med sin kompis

 

Snacka om att vi bestämer om vi ens ska träffas i sista minut, men vi brukar alltid ha bestämt om vi ska träffas dagen innan, chansar på att jag kommer vara ensam hemma på lördag, då...

Av Malin Hansen - 19 augusti 2010 17:12

Vi var i skolan i en halvtimme, varför kunde vi inte bara haft det som hände idag, imorgon istället? Och imorgon kanske vi kommer att få gå till 16.00!? Hallå, detta är första veckan, varför måste vår skola vara så dryg...

Iaf, efter vi slutat så drog jag och lite andra folk in till stan, kolla det i en massa affärer och lite så, trevligt! Sen ringde jag tandläkaren på morgonen och fick en akuttid vid kvart över 2, lite drygt att man slutade så tidigt då. Tur att det finns folk som kan fördriva tiden   !

Om en stund ska jag upp till mormor, hon väntar mig, det var två veckor sen jag var där, så får se hur det ser ut.

Nej, jag är inte sur, jag försöker koncentrera mig   

Av Malin Hansen - 19 augusti 2010 07:00

Jag ska ta bussen vid tio över sju! Är inne vid åtta och ha en halvtimme på mig att ta mig till skolan, kan ju alltid gå till skolan och fördriva tiden på det sättet.

Av Malin Hansen - 18 augusti 2010 21:10

Kom hem vid kvart över åtta.

Om någon timme går jag och lägga mig, börjar bli trött, hehe.

Saknar min pojkvän, kommer nog inte somna på ett tag, hans fel!

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards