Malin Hansen

Alla inlägg under mars 2010

Av Malin Hansen - 14 mars 2010 19:38

Om sådär 20 minuter så börjar wipeout och jag har inget annat för mig så det blir att kolla på det. Men det brukar vara underhållande så det ska nog bli bra. Senare ikväll så börjar även ballar av stål, det är riktigt kul.

Igår så var jag hemma hos Emma med min pojkvän, det var även annat folk där, hon firade att hon och hennes syster hade blivit 18 år. Vi var där lite mer än en timme sen for vi in till stan och bowlade.

 

  

Av Malin Hansen - 14 mars 2010 16:45

Min pojkvän åkte hem för ett tag sen, så nu har jag kollat på vampire diaries som jag missade i torsdags på grund av att jag kollade på sveriges värsta bilförare. Och när jag satt och kollade på det märkte jag att min tandställning krånglade så mamma fick leka tandläkare och nu känns det bra igen!

Av Malin Hansen - 11 mars 2010 18:13

Igår somnade jag nog redan vid kvart över nio, haha, sjukt trött var jag. När Jossan sov här kunde jag inte somna och jag gick ner och la mig på soffan istället och då var klockan ungefär kvart över ett och vi skulle upp sex, haha.

Snart ska jag börja baka, ska massera imorgon och så ska jag ta med och bjuda mina kära "kollegor", haha.

Och imorgon kommer antagligen min kära pojkvän, längtar! 

Av Malin Hansen - 9 mars 2010 21:38

Har precis duschat, var på dansen innan och nu sitter jag och äter.

Jossan ska sova här, trevlans där du.

Och snart börjar ett väldigt bra program!

Av Malin Hansen - 8 mars 2010 21:56

Självklart säger de på tven att Melrose Place inte kommer att visas på tven fören om typ tre veckor och istället visar gamla avsnitt? De har tydligen problem med inspelningen i USA.

Av Malin Hansen - 8 mars 2010 20:49

   Nu är det ungefär en timme kvar tills mitt program på måndagar börjar.

Och här kommer mitt schema för tven:


Riktigt bra program är det och är ett måste att se för mig!

Av Malin Hansen - 8 mars 2010 07:45

Snart ska jag ta bussen till skolan. Och så måste jag kolla upp varför jag inte kan lägga upp någon bild här, det är lite mysko.

Av Malin Hansen - 7 mars 2010 18:21

Var på inflyttningsfest/två kalas i ett. Och det blev väldigt lyckat. Och jag var jätte glad över att min pojkvän var med. Natten blev skit najs också, fast att jag inte kommer ihåg hela och det hela slutade då med att man vaknade upp idag, lite små bakis.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards