Malin Hansen

Alla inlägg under juni 2010

Av Malin Hansen - 27 juni 2010 13:48

Har precis ätit lite glass och jordgubbar.

Om några timmar ska jag hem och det ser jag verkligen inte fram emot.

Imorgon ska jag klippa mig.

Sedan vad som händer resten av veckan vet jag inte.

Kanske åka in till stan och kolla efter sommarkläder?

Av Malin Hansen - 26 juni 2010 14:14

Jag måste erkänna att jag faktiskt hade det trevligt igår. Var först hemma hos min pojkvän med hans familj och en massa vänner till dem. Sen på kvällen rullade vi in till stan hem till min pojkväns kompis, ingen jag har träffat innan, har bara typ, det är komplicerat   , men jag visste vem människan var. Vi kom hem ungefär vid 2 tiden? Jag fick självklart frågan om jag hade löshår, men jag tycker det är trevligt att folk frågar sånt, fast det finns de som tror att jag tar illa upp över frågan   .


Av Malin Hansen - 23 juni 2010 21:04

Jag och mamma var i broby innan och köpte lite tills midsommar. Så får se när jag har råd att betala tillbaka. Jag drar hem till min pojkvän imorgon, kommer även att fira midsommar där. Är trött på att vara med min familj.

Innan när jag vaknade kom jag på att om två veckor har jag och min pojkvän varit ihop i **** **, humm?

Av Malin Hansen - 23 juni 2010 15:44

Det här har verkligen varit den bästa dagen på jobbet. Jag stannade till och med kvar en timme så kul det var, så kommer även sluta tidigare imorgon istället, helt perfekt.

Av Malin Hansen - 22 juni 2010 16:25

Klockan sju är det spa.

Det ska vara hemma hos min moster pga renovering här hemma.

Jag ska självklart ha en höna med en massagebänk, så jag kan tjäna lite pengar.

Jag har fått tid hos frisören på måndag.

Av Malin Hansen - 21 juni 2010 15:30

Min bebis ligger och sover nu, han var riktigt lekfull när jag kom hem och nu sover han hos mig. Jag ska upp till mormor om någon timme eller så. Nu har jag också bara 3 dagar kvar att jobba denna veckan, det går otroligt snabbt kan man säga. Jag tittade lite ibland reklamen innan, har hittat två kameror som jag skulle kunna tänka mig att köpa, men sen om jag gör det är en annan sak, men det hade nästan varit kul att ha. Jag har en kamera, men sladden till den är borta och en ny kamera hade faktiskt inte skadat.


     

  

Av Malin Hansen - 20 juni 2010 21:24

Igår var det helt okej ändå, det blev på sätt och vis trevligare efter ett tag på kvällen. Jag, min pojkvän och min syster var hemma hos Sara, som bor ute i ingenstans, nästan. Det blev dricka och lite sånt, hade inte haft det roligare hemma iaf. När vi kom hem runt kvart över 1 på natten så väntade vår lilla bebis på oss, självklart var han på bushumör.

Min blivande man åkte hem innan, alltid lika jobbigt.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards