Malin Hansen

Alla inlägg under juni 2010

Av Malin Hansen - 19 juni 2010 10:30

Inatt kan man säga att jag fick reda på att jag nog inte ska skaffa barn ännu, haha. Räcker med den bebisen jag ska ta hand om nu ett tag, innan jag kan släppa ut den i friheten.

Av Malin Hansen - 18 juni 2010 16:37

Mathias är påväg ner nu, han har tagit med Chimmy!

Av Malin Hansen - 18 juni 2010 14:26

Min helg har nu börjat och den första veckan är avklarad. Ikväll kommer min sexbomb så jag måste snart börja städa mitt rum, jag har fortfarande inte städat det sen olyckan hände där inne.

Jag och mamma pratade om att skicka in en ansökan till **** ********* , så vi får se om vi gör det, det skulle behövas.

Av Malin Hansen - 17 juni 2010 19:11

Nu håller jag på att koka potatis och lyssnar på musik. Tänkte göra potatismos och läsa, lånade fortsättningarna idag!

Av Malin Hansen - 17 juni 2010 14:36

Snart ska jag ner till bussen, sitter hos mormor och har precis städat. Ska följa med sanne in till stan för hon ska köpa busskort sen ska vi köpa glass. Och sedan åka hem med pappa, ska nog en sväng inom bibban också.

Imorgon ska jag träffa världens bästa person, saknar min Mathias   !

Av Malin Hansen - 16 juni 2010 16:22

Det här vädret får gärna fortsätta hela sommaren, fast ännu varmare såklart! Om en liten stund kommer nog min syster hem och då ska vi hem till mormor och duscha.

Av Malin Hansen - 15 juni 2010 14:50

Har kommit hem från andra dagen på jobbet. Innan jag lämnade byggnaden träffade jag på min gamla handledare som jag hade i 1an, hon är en väldigt trvelig människa, jobbar precis i "avdelningen" bredvid. Min kompis har fått jobb på samma avdelning som henne, jag tycker att det är lite fuskigt.

När jag kom hem fick jag något ryck så jag började städa i köket och dammsuga. Och om en liten stund ska jag läsa. Boken är riktigt bra!


  

(Min nya facebook bild)

Av Malin Hansen - 14 juni 2010 21:04

Här är en bild från i fredags, min pojkvän tog studenten.

  

























 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jag och min syster var på biblioteket innan, låter som värsta boknödarna   . Jag lånade till och med en bok, ska upp och läsa den snart, har läst två kapitel redan, kanske har läst ut den till slutet av veckan?

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards