Malin Hansen

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Malin Hansen - 10 juni 2010 23:05

Nu ska jag upp och packa väskan.

Ska nu fixa med rummet lite till och kanske lite med naglarna.

Av Malin Hansen - 10 juni 2010 22:23

Vad händer imorgon?

Jo, jag ska antagligen följa med mina två småsyskon som har skolavslutning imorgon och kolla på den. Sedan åker vi + pappa upp till halmstad. Min pojkvän tar studenten och det går bara inte missa att få se honom i riktigt fina kläder! Sedan kanske han inte kommer på min student om jag inte kommer på hans och så får det ju inte gå till   .

De i min familj som ska med upp ska bara stanna i ungefär två timmar sedna ska de vidare på en annan student. Men jag stannar såklart kvar. Har inget bättre för mig och på måndag börjar jag jobba.

Av Malin Hansen - 10 juni 2010 20:47

Min dag började absolut inte bra och den har fortsatt att se dålig ut. Jag hittade inte min mobil efter jag kom hem till mormor så jag cyklade upp dit igen, när jag var där hittade jag inte den heller och så låg den såklart i min tröja innanför jackan! Sen någon gång när jag cyklade dit eller hem så tappade jag en femtio lapp. Och när jag höll på med mitt rum så hände olika saker och jag vet inte allt. Jag har ingen aning om hur denna dagen kommer att sluta och jag har ingen aning om hur dagen imorgon kommer ser ut.

Av Malin Hansen - 10 juni 2010 18:16

Nu har jag sommarlov. Det började regna efter halva dagen typ, drygt!

Har fixat lite med rummet, ska fixa ännu mer sen, behövs dammsugas och lite så. Men nu har det slutat regna så nu ska jag upp till min mormor och städa och duscha, måste ju vara fräsh imorgon, nyrakad och så, annars kastar nog min pojkvän ut mig   .

Av Malin Hansen - 10 juni 2010 07:45

Allting kändes så bra när jag vaknade idag. Det är nog mest för att jag vet att det ska bli sommarlov idag. Men precis innan jag skulle lämna mitt rum för att gå ner och ta på mig ytterkläderna så rasade nästan hela rummet. Det är mycket som är förstört och det känns inte kul alls, pappa sa att vi fick försöka fixa rummet sen ikväll. Jag kan ju säga så mycket som att det ligger lite glas här och där och hade jag kunnat lägga in bilder, så hade jag gjort det, men det funkar icke.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards