Malin Hansen

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Malin Hansen - 5 november 2010 13:09

Min pojkvän kommer ner i kväll, så jag måste städa rummet. Han har inte varit hemma hos mig på 6 - 7 veckor. Och då måste han ju välkomnas med att det är lite trevligt och fint.

Måste även plugga, har inte öppnat en bok på lovet. Dålig stil av mig.

Har det nationella på onsdag, muntligt och det måste vara klart och inlämnat på måndag. Hur det nu kommer att gå. Nationella är ju inte det roligaste som finns.

Min syster håller på att ta körkort, så duktig hon är, tror hon kommer klara det!

Av Malin Hansen - 5 november 2010 11:47

Igår åt jag och mamma frukost på fantasi, vi hade lite mer än en timme på oss innan allt skulle hända. Så vi satt och åt och pratade lite.

Efter vi varit på första stället så hade vi nästan en timme på oss innan vi skulle vara på det andra stället. Så vi åkte och hälsade på pappa. Han fick lite kaka av mig och mamma som vi ätit lite av på frukosten.

Sedan när vi kom till sjukhuset så fick vi vänta i ungefär en timme för att personal vatt sjuk. Men allt gick bra, och efter någon timme, 2 timmar? Så kunde vi åka därifrån, fick såklart en tid för återbesök.


    

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards