Malin Hansen

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Malin Hansen - 7 november 2010 17:59

Jag saknar redan min fina pojkvän...

Har suttit och spelat kort med mina kära syskon in någon timme, kommer nog göra det snart igen, ganska underhållande.

Vet inte om jag ska äta cheesecake nu eller sen, hade tänkt titta på ensam mamma söker sen ikväll och då kan det vara gott att ha något att äta.

Det nationella i svenska muntligt ska vara inlämnat imoron, ungefär ett manus och jag har knappt börjat på mitt....


 

Av Malin Hansen - 7 november 2010 12:49

Nu står det en cheesecake i frysen igen.

Fast vet inte alls om denna blev bra, allt blev fel.

För när man skulle ta ett ägg i taget så blev det alla, och hunden smet ut och katterna va ivägen, och det vatt lite jobbigt.

Mathias står just nu i duschen, sen ska han hem om typ 1,5 timme, kommer sakna honom jätte mycket ju   .

Har fixat lite i köket också, så blir nog mamma glad när hon kommer hem.

Av Malin Hansen - 7 november 2010 09:06

De flesta i huset ligger och sover.

Inte jag, kan inte sova längre, har problem med att sova länge i detta huset, händer inte ofta att jag sover länge här hemma.

Är hungrig också, men vill inte äta utan min pojkvän, han sover.

Och han ska åka hem idag   .

Sen vet vi inte alls när vi ses...

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards