Malin Hansen

Alla inlägg under oktober 2010

Av Malin Hansen - 11 oktober 2010 22:12

I lördags kväll efter jag skrivit på bloggen så fick vi ett dåligt besked. Efter Mathias fick reda på det så gick han och la sig, jag förstår honom, han blev chokad och förstod inte att det var sant. Sånt här är hemskt och att inte ens få bli 50? Det är ju sjukt, alla ska ju få uppleva 50års krisen!

Hur som helst, nu saknar jag min fina pojkvän jätte mycket.

Vi har börjat sälja polkagrisar och remmar i klassen. Och jag har bara några polkagrisar kvar, så det känns ju bra.

Snart ska jag upp till min kalla och toma säng. Har jobbat en del med ett skolarbete, ville egentligen inte sluta, men det är så kallt om fingrarna och jag vill bara att det ska bli fredag kväll!

Kanske borde ta någon bild imorgon och slänga in här? Har ju fått tillbaka min mobil nu!

Av Malin Hansen - 9 oktober 2010 22:01

Har varit i Halmstad med min fina bästa älskling!

Han bjöd på mat! Hur gott som helst, är så mätt i magen, var både förrätt, huvudrätt och efterrätt!

Sen efter 3 timmer så var man hemma igen   .

Men innan vi kom till huset så fick jag min "första billektion" eller vad man ska kalla det, har suttit bakom ratten nu helt själv och trampat lite på pedalerna, en sak är ju säker, jag kommer nog inte börja med körkortet på ett tag   .

När Mathias kommer tillbaka hit så ska vi nog spela lite wii .

Av Malin Hansen - 8 oktober 2010 19:00

  


Bröstcancer är kvinnans vanligaste cancersjukdom – mellan 15 och 20 kvinnor insjuknar varje dag. Sjukdomen drabbar framför allt medelålders och äldre. Chansen att bli botad från bröstcancer har ökat de senaste årtiondena. Det beror främst på att allt fler fall upptäcks tidigt, och på att behandlingsmetoderna blivit bättre.
Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj har som syfte att bekämpa bröstcancer genom att finansiera cancerforskning, sprida kunskap om sjukdomen och väcka opinion. Kampanjen genomförs i år för åttonde gången i rad.

Finansiering av bröstcancerrelaterad forskning 2003-2009

2003: 24 miljoner kr
2004: 31 miljoner kr
2005: 32 miljoner kr
2006: 36 miljoner kr
2007: 48 miljoner kr
2008: 47 miljoner kr
2009: 56 miljoner kr

www.canderfonden.se





Av Malin Hansen - 8 oktober 2010 17:27

Om ungefär en timme är min pojkvän hemma, om det inte bli övertid.

Ikväll ska vi ta en dusch tillsammans, det var länge sen.

Sen har vi lite nya filmer på datan, så det blir nog att kolla på iaf en ikväll.

Buhu, vi har dock inget godis, det åt vi upp igår!   


Både igår och idag skulle jag ha pluggat, hur har det gått med det? Rent åt helvetet, jag är för lat! Måste snart sätta fart med det!

Var och hämtade min mobil igår, skönt att ha den tillbaka! Lite ovan, men inte länge till. Ha dock minneskortrt hemma...

Jag måste även köpa rosabandet snart, har inte gjort det ännu och det är något som är väldigt viktigt för mig, har köpt bandet i några år nu. Och jag känner mig nästan stolt när jag har det på mig och visa att jag stödjer bröstcancerfonden!

Av Malin Hansen - 6 oktober 2010 19:53

Enligt min pojkvän så är jag en busunge, men det kan jag väll ändå inte påstå, hihi   .

För att ett förhållande inte ska dö ut så måste man överraska och lite sånt, det gör allt så mycket bättre.

Nåja, min helg har redan börjat idag, vad ska man göra imorgon och fredag då?

Av Malin Hansen - 4 oktober 2010 17:04

Nu har jag fått tid på sjukhuset, får se om någon följer med mig, vill absolut inte dit själv!

Usch, jag borde börja plugga, men orkar jag? Nej..

Mamma håller på med bullar, mums!

Saknar min fina pojkvän!   

Av Malin Hansen - 3 oktober 2010 11:27

I torsdags var jag i Malmö med Linn och Sara.

Hittade lite kläder iaf, skönt det. Hade man haft mer pengar så hade jag säkert köpt ännu mer kläder.

Sedan i fredags, efter skolan så var jag, Linn, Fredrika och Ellen istan. Sedan begav vi oss hem till Fredrika. På kvällen åt vi mat och hade trevligt, sedan bagav vi oss till stan. Vi var på chillout, det var tema: flower power! Många sa att det inte skulle vara många där? Det var det dock, hela dansgolvet var fullt och det var kö in.

Vi alla fyra sov hos Fredrika. På morgonen hade jag en massa magkramper så min moster kom och hämtade mig, de andra sov så de visste inte att jag åkte hem, men Linn ringde senare så de slapp vara oroliga över att jag var försvunnen   .

Hur som helst, idag vet jag inte alls vad som händer. Skulle behöva plugga lite, städa rummet, duscha.

Jag saknar min pojkvän, något otroligt, så helgen som kommer lär han inte slippa mig, en helg utan honom, är egentligen för mycket!


  Bara för att Sanne är så snygg i bakrunden


Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards