Malin Hansen

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Malin Hansen - 21 oktober 2010 16:48

Har skickat in ett skol"arbete", eller vad man ska kalla det, nu måste jag göra det andra som ska vara inlämnat idag också.

Sedan måste jag sätta mig med det andra, jag måste!

Imorgon är det fredag, vecka har gått fort, något jag visste redan i måndags.

Min pojkvän skickade ett sms innan om att han inte ska jobba på lördag, då fick man ju ett litet leende på läpparna.


  



Av Malin Hansen - 21 oktober 2010 14:13

Har nu varit nere i affären och köpt lite grejer som fattades till bakningen.

Så ska baka snart, skulle kolla om Mathias saker har börjat skickas först.

Av Malin Hansen - 21 oktober 2010 13:36

Jag gick in på tvguiden och kollade lite, sen, såg jag något som jag inte trodde var sant, jag blev hur glad som helst och nu har jag kolla på det första avsnittet av, Vampire Diaries, det har börjat igen! Och jag hatar ungefär alla avsluten, man vill bara se mer!

 

Av Malin Hansen - 21 oktober 2010 12:11

Alla har hört Sean Banans låt, skaka rumpa.

Hur många har hört hans andra låt? Det verkar inte som att många ha hört den, eller så är den inte lika bra?

När alla hade hört skaka rumpa, så spelades den över allt.

Är puss puss, ingen stor hit?


Av Malin Hansen - 21 oktober 2010 11:59

Jag skulle ringt tandläkaren igår... Gjorde det idag... Visst, de var på någon utbildning, så får göra det senare, om jag kommer ihåg.

Jaha, hur har det gått med pluggandet...?

Har inte rört en enda bok och jag har prov på tisdag? Gud..

Aja, jag är sugen på att baka, kanske havrebollar, det är gott!

Det här inläggt blev, konstigt.

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards