Malin Hansen

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Malin Hansen - 12 oktober 2010 21:28

Nu är det inte många timmar kvar tills det är onsdag, vilket känns jätte bra, sen när det är onsdag kväll, då vet man att det nästan är fredag för att tiden går så snabbt!

Har hållt på lite med ett skolarbete, bli nog att göra lite till imorgon, sen får det vara nog!

Riktigt skönt att jag är ledig på torsdag, har en del plugg att göra, som jag fortfarande inte har gjort och om det kommer bli gjort på torsdag, det är ju frågan, det ska det bli!

Nu blir det upp och borsta tänderna och sen hämta elementet på Sannes rum om hon vill vara snäll och ge mig det idag, sen blir det läsa, älskar denna serien!

Av Malin Hansen - 12 oktober 2010 15:57

Nu har det börjat grävas där ute i trädgården, härligt!

Slutade runt 2 idag, riktigt skönt, men måste dock göra klart mitt arbete här hemma, så det ska göras om en stund, tänkte gå ner och kolla om jag kan hitta något mumsigt att äta.


Lite bilder på vår trädgård:


               

Av Malin Hansen - 12 oktober 2010 09:09

I söndags när jag och Mathias var på tågstationen. Så kollade en man på oss och Mathias var helt övertygad av att det var en komiker! Men jag sa nej, det är inte han. På tåget kom han fram till mig och frågade vilken sittplats han hade (han har antagligen dålig syn). Då behövde jag inte ens tveka på vem det var. Det var komikern från Halmstad, Peter Wahlbeck. Om inte jag minns fel så var han med i Let's Dance?

Min pojkvän hade ganska rätt om vem det var.


  

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards