Malin Hansen

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Malin Hansen - 13 oktober 2010 22:05

Socialt behandlingsarbete om kriminalvården är inskickat, det ska ju vara det idag innan midnatt. Och de som inte lämnar in det senast idag borde få ig? Jag tycker seriöst vår skola är för snällt med sånt, om mam sätter ett datum så gör man, sen kvittar det om man är sjuk eller inte, man kan ända göra klart arbeten om man inte ligger dödssjuk på sjukhuset såklart.

Snart ska jag gå upp, känner snart inte fingrarna i högerhanden, toppen! Det är kallare än kallare, kommer vi ha tur imorgon kanske?

Usch, min lilla bebis katt hittade en fladdermus innan som hon tog med, gud som den lät och fladdrade, det var riktigt äckligt! Jag trodde först att det var en leksak! Men sedan såg man att den försökte sprattla iväg och gud, det var riktigt äckligt alltså!

Av Malin Hansen - 13 oktober 2010 11:29

Har varit hos tandläkaren, tog runt en halvtimme.

Vi kollad lite, tog avtryck och lite så. De tog även bort det som satt på tänderna längst in, lite små skönt.

Tänkte snart ta och plugga matte, har en timmes lunch kvar, och jag har inte gjort läxa, illa där, dock vet jag inte vad vi hade för läxa, men jag ta bara ooch räkna i boken.

Sen när jag kommer hem blir det plugg, skönt at tvara ledigt imorgon, hade inte skaddat om vi hade varit det på fredag igen. Tycker om att vara ledig torsdag och fredag.

Av Malin Hansen - 13 oktober 2010 09:45

Börjar vid 10 med svenska, ska vara med i en kvart, känns inte allt för lönt. Men det får gå ändå. "Råkade" missa engelskan imorse, men att sova är för jävla skönt   .

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards