Malin Hansen

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Malin Hansen - 16 december 2010 17:31

Nu ska jag snart hem till mormor och städa.

Hon är inte hemma ännu, men påväg hem, hon är i Danmark nu.

Hon har varit i tyskland och köpt sprit, vilket fyllo!

Av Malin Hansen - 16 december 2010 16:29

Varför längtar du
till den dag då du ska fylla sju
Varför skynda på
när den tiden snart är här ändå
och det liv som du har
alla tusentals dar
passerar på ett litet kick
Så mens ditt hjärta slår an
passa på om du kan
fånga varje ögonblick

Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är
riktigt kär
(Snart är den dagen här)
Första gången som du ska falla ner i gråt
Första gången som du ska tigga om förlåt
Första gången som du är
hopplöst kär

Och plötsligt så har du nått fram till den dag
då du ligger och tänker som jag
Varför längtar du så,
när det går så fort ändå

Av Malin Hansen - 16 december 2010 12:40

Sov nästan till 11 idag, blev lite förvånad.

Men riktigt skönt att bara kunna sova ut!


Idag är jag barnvakt.

Vad kan man hitta på då?

Klockan är ju snart redan 1!?


Det var meningen att jag, Sanne och Marika skulle dansa Zumba idag, men vi har problem med att komma hem, så därför ska vi avboka det.
Det är annars jätte kul.


  

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards