Malin Hansen

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Malin Hansen - 14 februari 2011 20:58

Var på gymmet idag som jag brukar på måndagar.

Alltid lika skönt!

Jag har nästan funderingar på att dra dit imorgon också.

Vi ska på studiebesök och det börjar först 19.00 Och jag slutar runt 15.30

Så imorgon är jag hemma otroligt sent   .


Nu börjar CSI NY   


  

Av Malin Hansen - 14 februari 2011 13:37

Idag är det alla hjärtans dag, det tror jag ingen ha missat.

Det finns många som gillar denna dagen men även ogillar den.

Ogillar man denna dagen för att man är singel? Man måste väll ändå inte vara i ett förhållande för att kunna "fira", denna dag.

Man har en familj, nära och kära. Idag är en dag man kan visa lite hur mycket man tycker om andra människor som står en nära. Det räcker liksom att bara äta gott.

Jag tycker att människor kan sluta vara sur över att alla hjärtans dag är en skit dag, för man kan fira den hur som helst, på många olika sätt.

Och man behöver inte ens fira den, om man inte vill.

För många är nog idag egentligen bara en vanlig dag.
Men alla hjärtans dag finns för att man kan om man vill visa lite extra kärlek  .

Jag själv tycker bara att det är trevligt att det finns en lite mer "kärleksfullare" dag.


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards