Malin Hansen

Alla inlägg under maj 2010

Av Malin Hansen - 27 maj 2010 18:32

Du är inte bög,

men du runka till fab 5!

Av Malin Hansen - 26 maj 2010 09:48

Usch, ska sätta mig och plugga nu. Har verkligen ett jätte viktigt prov imorgon och jag kan ingenting typ, det vill inte stanna kvar och om jag kommer kunna något imorgon så kommer jag blanda ihop det.

Nu behöver jag sommarlov, punktslut!

Av Malin Hansen - 25 maj 2010 18:14

Känns lite som att jag ska dra mig till sängen, är jätte trött och det känns inte som jag orkar något nu, fyser gör jag också.

 

Slänger in lite bilder som Emma hade i sin kamera, bara för att jag fortfarande inte har kunnat få in min bilder på datan.

        

     

Av Malin Hansen - 25 maj 2010 17:43

Det känns mer som onsdag eller torsdag idag?

Jag mår iaf inte bra alls just nu, mår riktigt illa, får hoppas att det går över.

Och nu vill jag bara ha sommarlov, jag orkar snart inte gå upp så här tidigt längre.

Av Malin Hansen - 24 maj 2010 13:31

Är det verkligen normalt att gå till tandläkaren en gång i månaden?

Det är iaf för jävla drygt.

Av Malin Hansen - 23 maj 2010 21:23

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder, men som vanligt läser inte datorn min mobil, blir riktigt trött på den här datorn, jag hittar inte skivan heller, det kanske hade hjälpt om man installerat den.

Hur som helst, nu lite om Stockholm.

Det hela började med att vi åkte tåg, vi var framme runt 13.30 Vi tog tunnelbanan till vandrarhemmet som verkligen såg ut som ett hotel. Sedan tog vi tunnelbanan till sturebadet. Vi fick en badrock, tofflor och en necessär med spa produkter värt 800 kr. Vi fick gratis frukt medans vi väntade. Sedan kom det massörer och hämtade upp en efter en. Jag blev supernöjd med min massage och min massör. Sedan blev det att duscha och klä på sig. Självklart ska jag lämna ett litet kärt minne till några i klassen, jag halkar i en vattenpöl   .

Sedan gick vi och åt på friday's, sjukt najs ställe, dock väldigt många folk som inte kan prata tystare. Sedan blev det att gå till kungsträdgården och kolla på rix fm festivalen. Efter ett tag drog vi tillbaka till vandrarhemmet. Jag la mig runt 1, pratade självklart med min pojkvän. Sedan tog jag en dusch när jag vaknade och sen blev det frukost på nedersta våningen. Efter frukosten packade vi ihop våra saker och drog in till själva stan och börja kolla runt i affärer. Självklart gick larmet i varje affär jag gick i!? Tillslut kollade vi igenom allt med larmsaken vilken av sakerna det var som larmet reagerade på och det var en chokladkaka jag hade i väskan!? Det var riktigt jävla pinsamt   . 18.21 gick tåget hemåt. Sedan behöver jag inte skriva mer, blev dock sjukt besviken på kvällen.

Av Malin Hansen - 23 maj 2010 19:45

i´m not a big girl,

because big girls don´t cry

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards