Malin Hansen

Alla inlägg under maj 2010

Av Malin Hansen - 8 maj 2010 15:06

En dusch hade inte varit fel!

Av Malin Hansen - 6 maj 2010 19:11

Jag var och pantade flaskor och burkar innan, så fattig är jag, det känns hemskt! Men jag måste ha råd med tåget imorgon, sen lär jag inte ha råd med det mer denna månaden.

Jag tror inte ens att jag behöver fundera på hur min kväll kommer att sluta imorgon   

Av Malin Hansen - 5 maj 2010 19:03

Jag fick ett väldigt tydligt tecken på att jag fortfarande är kär, mitt hjärta bankade så hårt så det kändes som det skulle hoppa ut och jag fick svårt för att andas och jag höll nästan på att börja gråta. När jag såg min älskade pojkvän så blev jag hur glad som helst. Det var över en vecka sen jag träffade honom sist sen bara skriver han att han är utanför min skola. Nu måste jag vänta tills fredag kväll, då får jag äntligen träffa honom igen, helt underbart!

Av Malin Hansen - 5 maj 2010 18:34

Kollade klart på det sista avsnittet av Andra Avenyn för en liten stund sen. Jag både gillar slutet och inte. Men en sak jag gillar som bäst är ju att psykidioten åker till psyket, helt underbart är det.

Av Malin Hansen - 5 maj 2010 10:46

Nästa vecka blir det nog att åka och shoppa lite, måste bara hitta någon som vill följa med. Och ska se om jag kan få ihop en slant till.

Sen ska jag till stockholm den 21 maj och då behöver jag också pengar, usch.

Men det ska nog bli bra med det bästa.  

Av Malin Hansen - 4 maj 2010 21:59

Hade dansuppvisning idag och den gick väl okej, trots allt, den kunde ha gått värre   .

Imorgon är det onsdag och sedan säger det bara pang och så är det fredag, hur skönt som helst!

Av Malin Hansen - 3 maj 2010 13:59

Lite bilder från valborg


Hanna Montona & Jag

  Hanna Montana & Maika ica Jag, Sanne banne & Montana 

    Maika Ica

 

Jag & Montana  

 

Montana, Malin, Jag & Emma pemma  

Av Malin Hansen - 2 maj 2010 16:35

Vill ha dig här

 

Robin Stahl, Daloz & Trofast

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards