Malin Hansen

Alla inlägg under maj 2010

Av Malin Hansen - 14 maj 2010 10:27

Mathias ligger och sover   !

Idag har vi varit förlovade i 1 år och 3 månader   , mysigt!

Snart måste jag börja med mitt arbete som ska vara innan 00.00, har bara hälften kvar, men det tar sin tid.

Av Malin Hansen - 13 maj 2010 15:00

Funhouse

 

-P!NK

Av Malin Hansen - 12 maj 2010 10:46

Drog in till stan för att köpa den sista presenten till min pojkvän. Det regnar och blåser ju inte lite heller, tur att man hade paraply med sig, annars hade jag nu varit "ny duschad". Men paraplyet höll dock på att blåsa iväg. Kommer det vara så här hela dagen?

Av Malin Hansen - 11 maj 2010 22:12

Nu hade jag tänkt att gå upp och packa. Jag ska ju vara bort från imorgon till söndag, inte så värst mycket som ska packas ner, men jag kommer alltid på mer och mer saker, så lika bra att göra det idag istället för imorgon, annars glömer jag bara en massa saker.

Tänkte göra ett litet födelsdagskort till min pojkvän, men skrivaren är helt fucked up, så allt blir helt randigt.

Av Malin Hansen - 11 maj 2010 21:24

Varför ska det mesta egentligen handla om pengar?

Det kvittar nästan om vad det handlar om, det behövs nästan alltid pengar.

Om man ska någonstans, om man ska köpa något. Om man blir hungrig och vill äta något. Om man ska ha något att dricka. Skolmaterial. Bensin. Typ allt? Det är sjukt.

Men vart får man pengarna ifrån?

Av Malin Hansen - 11 maj 2010 16:05

Om en kvart typ, så ska jag på massage möte. Vi ska prata om stockholm och så. Sen ska jag hem, riktigt skönt, men har lite att göra ändå. Måste ringa min mormor och kolla om jag kan komma upp på morgonen och städa istället för efter skolan. Då ska jag iväg, som vanligt, längtar!

Just nu är min mobil även avstängd, har 3% kvar.

Av Malin Hansen - 10 maj 2010 22:10

Det är redan en ny vecka och det är redan tisdag imorgon, jätte skönt!

Nästa torsdag fyller min pojkvän 19 år och jag träffade han när han var 15 år, tiden flyger ju iväg! Måste få ihop någon present till honom, har redan något, men vill självklart ge bort mer, jag blir aldrig nöjd.

Dagen efter han fyllt år, alltså nästa fredag åker jag upp till stockholm och kommer bara vara där till lördagen, ska på spa, det gillas starkt, men kommer vara enormt jobbigt samtidgt, missar min pojkväns födelsedag och allt.

Men samtidigt är det inte långt kvar till sommarlovet och det är bara den första månaden som vi kommer att träffas som minst.

Av Malin Hansen - 8 maj 2010 20:22

Nu Måste Vi Dra


Ken Ring

Presentation


Den här bloggen handlar om mitt liv, mina tankar.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Malin Hansen

Ovido - Quiz & Flashcards